Moppentrommel

Texman

Koning Baard
Is de vraag wat effectiever is...

Mijn moeder had vroeger zo'n buurvrouw, zag je net 1 oog of zo om het hoekje, mij uit te loeren als ik de auto op de oprit zette.
Op een gegeven moment ben ik uitgebreid gaan zwaaien naar haar, meteen dook ze weg.
Hoorde later terug dat ik onbeschoft was geweest..., de trut had ook terug kunnen zwaaien, wie was er onbeschoft... :D:D
Dit soort kleinburgerlijke mensen gebruiken alles in hun eigen voordeel en om lekker te kunnen kletsen.:confused::eek:
[DOUBLEPOST=1572525467][/DOUBLEPOST]
Vreemde ervaring @Texman : ik schoot allereerst in de lach om direct daarna eigenlijk de ernst ervan in te zien.
Overheden, die controle willen hebben plaatsen inderdaad camera's, maar in Nederland heerst nog immer de N.S.B.-mentaliteit.

Het deed me denken aan twee street-art werken van Banksy.

Bekijk bijlage 13672

Bekijk bijlage 13673
Prachtige street-art die de vinger op de zere plek leggen. En wat te denken van China die plaatsen overal camera's met tracking en herkenningssoftware. Zodra je iets doet wat niet mag ben je de sigaar (big brother is watching you en hij weet meer van jou dan dat je zelf weet :eek::eek::eek:)
[DOUBLEPOST=1572527407][/DOUBLEPOST]
Hier in de straat heb je er ook zo eentje, die staat te altijd te gluren achter de vitrage...
Dus vorige keer zwaaide 'k en zei 'k zo "koekeloeren buurvrouw!?". :p

Nu zegt ze niet eens meer gedag tegen me, haha. o_O:D
Ja, je hebt haar betrapt en dat is pijnlijk :eek:.

Jaren geleden deed ik inspectie-werk i.v.m. de voorbereiding van onderhoudswerk en profielsaanpassingen aan straten en wegen.
Ik liep dan vaak met tekeningen, meetgereedschap en fotocamera op straat mijn werkt te doen. En ja hoor daar ging het eerste gordijntje open vervolgens het volgende enz. Ik werd door de hele straat gevolgd en plotseling moesten er boodschappen worden gedaan waarbij de dames altijd in mijn richting liepen (ook al waren de winkels de andere kant op) en steels een blik probeerde te werpen op mijn papieren. Het was soms hilarisch een enkele keer durfde ze te vragen wat ik aan het doen was. En natuurlijk kwam de vraag ook waarom en dan vertelde ik dat ook. Het gevolg hiervan was dat ik in no time wist wat er in zo'n straat speelde over foutparkeren, wie er te hard reden en allerlei andere vervelende dingen. Dat gegluur had dan zo ook zijn voordelen. Dingen waar ik bij het maken van de nieuwe ontwerpen op in kon spelen. Ik heb in die tijd heel wat leuke gesprekken had op straat. :)
 
Laatst bewerkt:

zenn

Zware baard
57f.jpg


:D:p:eek:

for-all-those-participating-in-movember-5743.jpg
 

Elpee

Stoppelbaard
Misschien dat deze hier al geplaatst is, maar vooruit:

Twee vlooien komen elkaar tegen op een warme zomerdag, maar de ene heeft het behoorlijk koud.
Vraagt de ander, "hoe kan dat nou met dit mooie weer?"
Nou zegt hij: "ik kom juist uit de snor van een motorrijder."
"Moet je niet meer doen" zegt de ander, je moet een lekker plekje zoeken bij het poesje van een vrouw.

Een week later komen ze elkaar weer tegen en die ene verrekt wéér van de kou.
Zegt de ander "man ik heb je verleden week toch gezegd wat je moet doen! "
"Ja" zegt de ander "dat heb ik gedaan en het was zo lekker warm dat ik in slaap gevallen ben maar weet je, toen ik wakker werd..."

?

zat ik weer in die snor van die motorrijder."
 
Banner image
Top