Moppentrommel

Texman

Koning Baard

Grappige citaten van George Carlin (1-15):

  1. Ik denk dat ik het ben, daarom ben ik... ik denk.
  2. Het is nooit zomaar een spel als je aan het winnen bent.
  3. Wat als er geen hypothetische vragen waren?
  4. Vechten voor vrede is als neuken voor maagdelijkheid.
  5. Als je probeert te falen en te slagen, wat heb je dan gedaan?
  6. Mannen komen van de aarde, vrouwen komen van de aarde. Ga ermee om.
  7. Net toen ik de zin van het leven ontdekte, veranderden ze die.
  8. Wanneer u op de rem trapt, ligt uw leven in de handen van uw voet.
  9. Je kunt nooit zeker weten hoe een verlaten gebied eruit kan zien.
  10. De reden dat ik tegen mezelf praat, is dat ik de enige ben wiens antwoorden ik accepteer.
  11. Een huis is niets anders dan een plek waar je je spullen bewaart, terwijl je eropuit gaat om nog meer spullen te halen.
  12. 'Tweepartijen' betekent meestal dat er sprake is van een groter dan gebruikelijke misleiding.
  13. Sommige mensen hebben geen idee wat ze doen, en veel van hen zijn er heel goed in.
  14. Het feit dat je de aap van je rug hebt gehaald, betekent niet dat het circus de stad heeft verlaten.
  15. Ik heb evenveel gezag als de paus. Ik heb alleen niet zoveel mensen die het geloven.

Grappige citaten van George Carlin (16-25):

  1. Citaten-door-George-Carlin Bedenk eens hoe dom de gemiddelde mens is, en realiseer je dat de helft van hen nog dommer is dan dat.
  2. Ik denk dat het de plicht van de komiek is om uit te zoeken waar de grens wordt getrokken en deze doelbewust te overschrijden.
  3. Is het maken van een rookgedeelte in een restaurant niet hetzelfde als het maken van een plasgedeelte in een zwembad?
  4. De meeste mensen werken net hard genoeg om niet ontslagen te worden en krijgen net genoeg geld om niet te stoppen.
  5. Is het je ooit opgevallen dat iemand die langzamer rijdt dan jij een idioot is, en dat iedereen die sneller rijdt dan jij een maniak is?
  6. Als de black box-vluchtrecorder nooit beschadigd raakt tijdens een vliegtuigongeluk, waarom is dan niet het hele vliegtuig van dat spul gemaakt?
  7. Mensen die zeggen dat het hen niet kan schelen wat mensen denken, willen meestal graag dat mensen denken dat het hen niet uitmaakt wat mensen denken.
  8. Ik wil leven. Ik wil niet sterven. Dat is de hele zin van het leven: niet doodgaan! Ik heb dat zelf bedacht in de derde klas.
  9. Als het waar is dat onze soort de enige is in het universum, dan zou ik moeten zeggen dat het universum nogal laag mikte en met heel weinig genoegen nam.
  10. Ik ging naar een boekwinkel en vroeg aan de verkoopster: 'Waar is de zelfhulpafdeling?' Ze zei dat als ze het mij zou vertellen, het doel zou mislukken.

Grappige citaten van George Carlin (26-30):

  1. Sommige nationale parken hebben lange wachtlijsten voor kampeerreserveringen. Als je een jaar moet wachten om naast een boom te kunnen slapen, is er iets mis.
  2. Hier is alles wat je moet weten over mannen en vrouwen: vrouwen zijn gek en mannen zijn dom. En de belangrijkste reden waarom vrouwen gek zijn, is dat mannen dom zijn.
  3. Als ik vraag hoe oud je peuter is, hoef ik niet '27 maanden' te horen. 'Hij is 2' zal het prima doen. Hij is geen kaas. En het kon mij in eerste instantie niet zoveel schelen.
  4. Sommige mensen zien dingen die er zijn en vragen zich af: 'Waarom?' Sommige mensen dromen van dingen die er nooit zijn geweest en vragen zich af: 'Waarom niet?' Sommige mensen moeten gaan werken en hebben daar geen tijd voor.
  5. Religie heeft mensen ervan overtuigd dat er een onzichtbare man in de lucht leeft, die alles wat je doet, elke minuut van de dag in de gaten houdt. En de onzichtbare man heeft een lijst met tien specifieke dingen waarvan hij niet wil dat je die doet. En als je een van deze dingen doet, zal hij je naar een speciale plek sturen, van brandend vuur en rook en marteling en angst, zodat je voor altijd kunt leven, en kunt lijden en branden en schreeuwen tot het einde der tijden. Maar hij houdt van je. Hij houdt van je en hij heeft geld nodig.

 

Gerrit

Baard
Door een woord te gebruiken in de welbekende woordenslang, kwam ik op het geniale idee (of juist compleet inspiratieloos) een moppentrommel te openen.

Heel simpel, plaats hier een leuk(e) mop(je) en lachen maar..!

Echter één regel; geen reacties of raadsels a.u.b.! Dit topic schoon houden en alleen de welverdiende 'likes' uitdelen.. ;)

Wie wil er de spits afbijten?
Twee danseresjes van de revue zitten na afloop ff te babbelen…
zegt die ene”mijn vriend kwam gister terug uit Parijs …..en die nam nog een cadeautje mee ….een Chinchilla…
”Ach joh”zegt die ander,”maak je niet zo druk,een penicilline kuurtje en na acht dagen ben je er van af”!
 
Banner image
Top