Mistered's baard

Rothbeard62

Volle Baard
Inderdaad @Eric65 een krulbaard is meestal wat makkelijker in model te brengen. Ik gebruik in ieder geval geen producten om de boel bij elkaar te houden of te ordenen. De baard is dan wel wat wilder, maar de haren voegen zich wel vrij makkelijk. Waar ik persoonlijk wel weer jaloers op ben bij heren met een steile baardgroei is het feit dat ze veel makkelijker en sneller een behoorlijke lengte weten te bereiken! dat duurt bij een krullende baard veeeeel langer! ;)(Y)
 

Laurent1965

Zware baard
Inderdaad @Eric65 een krulbaard is meestal wat makkelijker in model te brengen. Ik gebruik in ieder geval geen producten om de boel bij elkaar te houden of te ordenen. De baard is dan wel wat wilder, maar de haren voegen zich wel vrij makkelijk. Waar ik persoonlijk wel weer jaloers op ben bij heren met een steile baardgroei is het feit dat ze veel makkelijker en sneller een behoorlijke lengte weten te bereiken! dat duurt bij een krullende baard veeeeel langer! ;)(Y)
Helemaal mee eens! (Y)(Y)
 

Mistered

Baard
Iemand nog een suggestie welke snorrewax die wel te verkrijgen is??

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Bij "Mijn Baard" hebben ze nog voldoende snorrewax. Ik kan je helaas niet verder adviseren want snorrewax gebruik ik haast niet.
Er is echter nog zoveel keus dat er altijd wel eentje voor je bij zit. En als je helemaal niet weet kan je ze ook bellen voor advies.
 

Mistered

Baard
Zo weer eens tijd voor een update weer een maandje verder.
Net uit de douche en alleen wat balsem.
Wordt weer eens tijd om naar de kapper te gaan zie ik nu zelf nekhaar komt gevaarlijk dicht in de buurt.
e4b686969e1b773ac1af76553d3fb033.jpg
8c1ab319e8a97d4ff70cddaa1ca21138.jpg
ebb82f126b852981855d60216c52a2a2.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
Banner image
Top