Mini snor/baard kam

Linders

Baard
Ik ben opzoek naar een mini snor/baard kam, welke ik liefst aan mijn sleutelbos kan hangen. Sleutelhanger model zou dus perfect zijn.
Ik vind het onverzorgd als er vanalles in mijn baard of snor blijft zitten als ik ergens iets heb gegeten of gedronken. Een klein kammetje welke ik dan even door mijn baard kan halen zou daarvoor zeker de uitkomst bieden. Ik weet zeker dat er meerderen onder ons zijn die dit probleem hebben, dus ik verwacht dat er wel wat ideeen zijn van mede baardbroeders.

Ik dacht er zelf aan om bijvoorbeeld de mini snorkam van beardbrand aan te schaffen, en ik met een boortje een gat in de maken aan het handvatje, zodat deze aan de sleutelbos kan. Wat vinden jullie?

Zijn er nog mensen met andere ideeën?
 
  • Like
Reactions: Edd

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Die snorrenkam heb ik ook en werkt prima..............als snorrenkam ;)

Om daar een (langere) baard mee te kammen is die qua tanden gewoon te klein vrees ik.

Ik begrijp dat je voor compact wilt gaan, maar een kam in de achterzak neemt bijvoorbeeld erg weinig extra plaats in hoor ;)
 
  • Like
Reactions: Edd

Weeble

Volle Baard
En om nu elke keer de kam van je sleutelbos te halen lijkt mij ook zo'n gedoe.
Pocketkammetje in je broekzak lijkt mij ook makkelijker.
 
  • Like
Reactions: Edd

Linders

Baard
a99eb0eaba82d42df1348ec15a4e1db1.jpg


Samen met de snorrenkam van Beardbrand ook een pocket kam van Beardbrand besteld. Over beide ben ik zeer tevreden, maar voor de baard is de pocket kam iets fijner. Het is een klein en prettige kam van ongeveer 10cm groot. Perfect voor in de broekzak.
Mijn vrouw heeft er een mooi lederen hoesje voor genaaid, zodat hij in mijn zak beschermd is tegen breken.
Ik heb mijn oplossing gevonden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top