Mijn start

Paul1

Stoppelbaard
sinds een week mijn baard laten staan wel jeuk, schubben help en vochtinbrengende crème. Nu aardige stoppels. Hoelang duurt het voor de 1 cm haal. Welke baardolie kun je het beste kopen?
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    171,6 KB · Weergaven: 94

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Wat de groeisnelheid betreft zal je moeten afwachten. Dat is genetisch bepaald en dus voor iedereen verschillend ;)

Wat de baardolie betreft kan je best eens in de verzorgingstopics kijken. Uiteraard is zoiets afhankelijk van persoonlijke smaak. De ene heft graag iets fruiting, de andere liever hout, wiskey of tabak-mengsels :)>

Wat de jeuk betreft............daar moet je helaas even "door" al wil gebruik van olie wel de zaak deels verhelpen (Y)
 

Paul1

Stoppelbaard
Wat de groeisnelheid betreft zal je moeten afwachten. Dat is genetisch bepaald en dus voor iedereen verschillend ;)

Wat de baardolie betreft kan je best eens in de verzorgingstopics kijken. Uiteraard is zoiets afhankelijk van persoonlijke smaak. De ene heft graag iets fruiting, de andere liever hout, wiskey of tabak-mengsel

Wat de jeuk betreft............daar moet je helaas even "door" al wil gebruik van olie wel de zaak deels verhelpen (Y)
Dank je ga hopen dat de olie helpt. En nu stug door laten groeien
 

maximum

Zware baard
Hier groeit hij ong. 1cm per maand(Y)..Ik gebruik alleen goede shampoo voor huid en haar tegen de jeuk..Gebruikte olie maar dat werkte niet..Succes:)>
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Succes met de groei @Paul1 , wat @Cowboy al zegt, de groeisnelheid is
genetisch bepaald, we willen altijd een snellere groei, ook al groeit je baard
supersnel, zelfs dan is het moeilijk geduld op te brengen, zal wel iets menselijks
zijn denk ik :D
Kijk op je gemak eens rond in deze topics: http://baardforum.nl/#baardverzorging.23
daar staan veel nuttige tips in en ervaringen in, hou ons op de hoogte :)>

Groeten Hans
 

Paul1

Stoppelbaard
Succes met de groei @Paul1 , wat @Cowboy al zegt, de groeisnelheid is
genetisch bepaald, we willen altijd een snellere groei, ook al groeit je baard
supersnel, zelfs dan is het moeilijk geduld op te brengen, zal wel iets menselijks
zijn denk ik :D
Kijk op je gemak eens rond in deze topics: http://baardforum.nl/#baardverzorging.23
daar staan veel nuttige tips in en ervaringen in, hou ons op de hoogte :)>

Groeten Hans
Houd jullie op de hoogte
[DOUBLEPOST=1440510815][/DOUBLEPOST]
Hier groeit hij ong. 1cm per maand(Y)..Ik gebruik alleen goede shampoo voor huid en haar tegen de jeuk..Gebruikte olie maar dat werkte niet..Succes:)>
Dank voor de info, jij al lang een baard?? (Y)
 

maximum

Zware baard
Hoi..vanaf 2012 een stoppelbaardje..En vanaf 2 mei dit jaar na helemaal glad te hebben geschoren na uitschieter ,besloten om voor een volle baard te gaan van 1 jaar..Nu 14 weken..grtz:)>
 

Jelle1992

Baard
sinds een week mijn baard laten staan wel jeuk, schubben help en vochtinbrengende crème. Nu aardige stoppels. Hoelang duurt het voor de 1 cm haal. Welke baardolie kun je het beste kopen?

Ik had binnen 2 maanden wel 1cm aan baard dacht ik, duurde aardig lang bij mij. Welke baardolie? Geen idee, haha, ik maak m'n olie zelf. :)
[DOUBLEPOST=1440528368][/DOUBLEPOST]
Hoi..vanaf 2012 een stoppelbaardje..En vanaf 2 mei dit jaar na helemaal glad te hebben geschoren na uitschieter ,besloten om voor een volle baard te gaan van 1 jaar..Nu 14 weken..grtz:)>

Ziet er goed uit!!
 
Banner image
Top