Mijn groeisel!

ArjanvdS

Baard
"Heb je hem ook weer..." hahaha :rolleyes:

Dit keer een wat andere foto, met geschoren kop en geschoren hals :)>
Wat houden jullie aan met de tondeuze? Ik ga door tot de kaaklijn, dus de tondeuze raakt de kaaklijn zeg maar. Bij mijn keel laat ik het redelijk doorlopen, geen strakke lijn maar rond afgewerkt. Ik zal binnenkort even duidelijkere foto's maken :D

Ik kan echt niet meer zonder deze haartjes! :)>(Y)

20180217_190243-02.jpeg
 

Jeb

Baard
En ook op deze foto ziet het er weer gelikt uit
Weet niet precies wat je einddoel gaat worden, maar je hebt ruim keus aan wat het uiteindelijke doel gaat worden....

Goeie foto trouwens. ..
 

ArjanvdS

Baard
Dank jullie wel! :)

Mijn einddoel... Op dit moment is het net als met mijn hobby vissen nadat ik een vis heb gevangen: Let go and let grow! :D(Y)

Fijne avond, heren! :)>
 
  • Like
Reactions: Jeb

ArjanvdS

Baard
Ik ben best aardig hoor, dijkie :D Soms moet je gewoon even net anders kijken dan anderen om een leuke selfie te maken :cool: haha

Neh, dat kussen laat ik achterwege, kale666man... Voordat je het weet gaat de vrouw vragen stellen als je thuis komt... :rolleyes::)>
 

ArjanvdS

Baard
Gelijk maar doorpakken... hahaha
Hierbij dus de "detailfoto's" :)>:)

1518943418850-01.jpeg

Oprecht bedankt voor de complimenten, heren (Y)

Zal vast herkenbaar zijn voor een aantal van jullie, maar tijdens deze baardreis heb ik heel vaak gedacht "Ik zie er toch niet uit als een zwerver?" of "Is het wel netjes?". Ik sta regelmatig op het schoolplein om de jongens op te halen en dan ben je dat al snel geneigd te denken, aangezien ik ook 1 vd weinigen met baard ben (totaal maar 3 of 4 vaders van de hele school)...
Nu weet ik wel beter, zelfs nu mijn vrouw het steeds mooier vind worden :cool::D

Ik merk wel dat een baard een soort van respect afdwingt. Mensen die je normaal niet spreekt gaan je ineens aanspreken, met als beginonderwerp de baard... haha
Het lijkt wel of mensen ineens heel anders naar je gaan kijken. Ik kan het gevoel niet helemaal goed verwoorden, maar misschien is het herkenbaar? :rolleyes:
 

Texman

Koning Baard
Ik merk wel dat een baard een soort van respect afdwingt. Mensen die je normaal niet spreekt gaan je ineens aanspreken, met als beginonderwerp de baard... haha
Het lijkt wel of mensen ineens heel anders naar je gaan kijken. Ik kan het gevoel niet helemaal goed verwoorden, maar misschien is het herkenbaar? :rolleyes:
Ha Arjan,
Ik herken dat gevoel heel duidelijk. Het komt vooral door het feit dat je persoonlijkheid duidelijker na voren komt. Veel mensen reageren hier weer positief op.
Zeker als je er zelf content mee ben straal je dat uit wat het gevoel op zich ook weer versterkt. Met een baard geef je ook heel duidelijk aan dat je een man bent wat vooral naar anderen duidelijkheid geeft. Ik zou zeggen je ben zeer goed op weg en het resultaat is prima.:)
Baardlijn is ook goed zoals je dat doet, lekker doorgaan dus en genieten maar.:cool:
Succes Texman :)>
 
Banner image
Top