Mijn groeisel!

Ardjan

Baardaap
Ben nu zo'n 6-7 weken onderweg en ik had vanmiddag een twijvelmoment... Houden of niet :(
Vooral doordat het nu een beetje in de zwerverfase zit, er zit geen model meer in...

Ik heb mezelf wel weten te herpakken, het heeft tijd nodig. Ik moet geduld hebben en de lengte moet de rest doen, dat weet ik (Y)

Ik denk dat iedereen wel eens van die momenten heeft tijdens de baardreis? :)>

Fijne avond!

Bekijk bijlage 4720
Heel herkenbaar, Arjan! Maar het mooie van dit forum is, we steunen elkaar hierin.
Lekker doorgaan zou ik zeggen, en net wat @Cowboy zegt, de 24 hours-rule toepassen.
Dit gaat een mega-baard worden! :D
 
welkome Arjan nice baard kerel

kwa jeuk betreft moet ik zegge dat het mee veel en en toen ik baardolie en baardzeep gebruikte helemaal geen jeuk meer . volgens mij is dat ook alleen maar in het prile begin . kwa negatieve opmerkingen trek ik me niks van aan ik vind het mooi en me vriendin ook de rest zal me een worst wezen kwa negativiteit. als je een baard gewoon goed verzorgd en bij houd is er in mijn ogen niks mee aan de hand . maarja somige mensen moete wat te zijken hebben ( uit jaloezie hahaha )
 

ArjanvdS

Baard
Dank jullie wel, Menior en Danny! :D

Jeuk heb ik niet gehad, Danny. Wel heeel even de twijvel om het te scheren ivm dat het alle kanten op ging staan... :rolleyes:
Hier was ik gelukkig snel overheen, had er heel veel spijt van gekregen. Dat weet ik zeker! Wil de baard echt niet meer missen en dat terwijl deze baard nog maar 7 weken oud is... :D:)>
En ook mijn vrouw vind het wel gaaf staan (Y)(Y)

Fijne avond!
 

ArjanvdS

Baard
Door omstandigheden lang niet aanwezig geweest...
Baard er een tijdje af gehad, en sinds een aantal weken zit hij er weer :D Ik miste wat...
Vanaf nu blijft hij ook :)>(Y) Zonder is gewoon zo kaal! En zo "gewoon" haha
[DOUBLEPOST=1508571331][/DOUBLEPOST]Nog maar een foto... :cool:
 

Bijlagen

  • IMG_20171021_092932-01.jpeg
    IMG_20171021_092932-01.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 99
  • IMG_20171020_130511-01.jpeg
    IMG_20171020_130511-01.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 95

DNA76

Baard
Welcome back, en nu laten staan hé. Zonde van de groeitijd man. Klassebaard heb je die blijkbaar supersnel toeneemt. Genieten en lekker laten doorgroeien nu (Y). Tondeuse en gillete hang je met een fijn draadje achter de wagen en je bent ze zo kwijt. Direct het probleem van doe ik em af of niet opgelost. Beard up :)>
 

ArjanvdS

Baard
Welcome back, en nu laten staan hé. Zonde van de groeitijd man. Klassebaard heb je die blijkbaar supersnel toeneemt. Genieten en lekker laten doorgroeien nu (Y). Tondeuse en gillete hang je met een fijn draadje achter de wagen en je bent ze zo kwijt. Direct het probleem van doe ik em af of niet opgelost. Beard up :)>

Deze baard is van een week of 3 nu... Mijn haar groeit als kool :D
Gaat nu zeker blijven (Y)(Y)
 
Banner image
Top