Mijn groeisel!

Texman

Koning Baard
En terecht. :):) Je heb al een hele mooie baard en die wordt alleen maar mooier als hij langer wordt.
Ga zo door.
Texman
 

ArjanvdS

Baard
Dank jullie wel! :D(Y)(Y)

Hoe vinden jullie de stijl (vorm vd baard zeg maar) zoals ik het bijwerk? Dus de alleen wangen een beetje bijscheren en de hals.
Graag jullie ongezouten mening :)>
 
  • Like
Reactions: RCM

Renem

Volle Baard
Strakke lijn op je wang is wel mooi, bakkebaarden zou ik een beetje faden.

Je baard zelf is onder nu mooi rond wat goed past bij de vorm van je hoofd.

Ik vind zelf een wat hoekerige vorm stoerder staan, maar die lengte heb ik zelf ook nog niet, dus dat is makkelijk kletsen.

Vriendelijke groet, René
 

ArjanvdS

Baard
Ik ga zeker voor nog wat langer (Y)
Maar @Ardjan , waarom moet de hals dan behaard blijven als je het langer wil? Het haar vannde baard wat er nu zit word dan toch langer of krijg je dan een rare verhouding?
@Renem Wat bedoel je met faden? Uitdunnen? Ben juist wel trots op m'n volle bos haar... hahaha Dat hoekige ben ik het wel mee eens, maar ik heb een vrij rond gezicht. Dus ben bang dat dat mij niet zal staan ;)

Bedankt mannen! :)>
 

Renem

Volle Baard
Met faden bedoel ik dat je de bakkenbaarden meer laat overlopen in het korte haar op je schedel.

Ik heb zelf ook een rond hoofd en hoop stiekem dat een hoekige baard me fantastisch zal staan. :)>

Zal ik duimen voor ons tweeën? :D

Vriendelijke groet, René
 

DNA76

Baard
let it grow, let it grow .... dit wordt een megabaard als je die laat doen!
Enige advies van mijn part, afblijven en kijken naarmate de baard dikker en voller komt! Kaal rond hoofdje kan bijna alles verdragen van baardstijlen dus daar zou ik me weinig zorgen over maken. De mijne is meestal in zwerverslook en ik stijl enkel en alleen als ik eens ergens heen moet. Stoort mij niet en ik werk in een fabriek dus dat zit ook wel ok.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Niet "faden", want je hebt de lengte van de haren nodig om de wangen te bedekken, gezien enige dunnere stukken.
Als je de baard langer wilt en de halslijn niet laat zakken, dan krijg je een lange sik om te zien en heeft de baard geen volume aan de binnenzijde.
Een vierkante baardvorm gaat zelfs beter met een rond hoofd, anders wordt het al snel een model 'Paulus de Boskabouter'.
Laat het kingedeelte ook maar op lengte komen.

Je hebt de potentie voor een mega-baard met epische snor en gezien je gelijkmatige gezicht en goede wenkbrauwen kun je al snel een stoer Viking-uiterlijk bereiken.

:)>(Y)
 

DNA76

Baard
Niet "faden", want je hebt de lengte van de haren nodig om de wangen te bedekken, gezien enige dunnere stukken.
Als je de baard langer wilt en de halslijn niet laat zakken, dan krijg je een lange sik om te zien en heeft de baard geen volume aan de binnenzijde.
Een vierkante baardvorm gaat zelfs beter met een rond hoofd, anders wordt het al snel een model 'Paulus de Boskabouter'.
Laat het kingedeelte ook maar op lengte komen.

Je hebt de potentie voor een mega-baard met epische snor en gezien je gelijkmatige gezicht en goede wenkbrauwen kun je al snel een stoer Viking-uiterlijk bereiken.

:)>(Y)
ik ging nu net voor de "Paulus"look!
 
Banner image
Top