Mijn eigen baardreis

Joep

Zware baard
Dat is een aardig eindje eraf, maar het ziet er fantastisch uit! :)>(Y)

(…alhoewel ik me niet aan de indruk kan ontrekken, dat @Texman , @Yainderidoo en jij met één en dezelfde baard naar de barbier zijn gestapt om die man helemaal gek te maken.:D)
Zoiets dergelijks schoot mij ook al te binnen :D

Ik vind het een hele mooie baard! Mooie lijn zit er in ten opzichte van de rest van je hoofd (Y)
 

Texman

Koning Baard
Ha Theo,
Laat de prof maar lekker kletsen:p. Je baard ziet er weer perfect uit en de barbier heeft het heel goed gedaan.(Y)(Y)(Y)
[DOUBLEPOST=1569001167][/DOUBLEPOST]
@Texman hier nog een klant voor je Photoshop!;)
[DOUBLEPOST=1568981273][/DOUBLEPOST]Ziet er natuurlijk uitstekend uit @TMG1961 ;):D
Als we heleboel grijze baarden bij elkaar hebben kan ik wel eens een compilatie maken.:)
 

TMG1961

Baardaap
Vanochtend de baard nog eens goed bekeken maar toch niet helemaal tevreden over de trimbeurt. De snor was ongelijk, links veel langer/voller dan rechts en ook de baard zelf is niet gelijk aan beide kanten. Links is er iets meer afgehaald dan rechts. Heb vanochtend de snor zelf zo goed als mogelijk links en rechts op gelijke lengte gebracht, is nu wel iets korter maar wel aan beide kanten zo goed als dezelfde lengte. Van de baard blijf ik verder af, die vind ik achteraf wel net iets te kort, zeker aan de zijkanten, mag van mij een cm of 5 meer zijn.

Ik laat de baard en snor tot maart weer groeien en dan ga ik terug naar de barbier waar ik vorig jaar geweest ben.
 

Hartenheer

Zware baard
Vanochtend de baard nog eens goed bekeken maar toch niet helemaal tevreden over de trimbeurt. De snor was ongelijk, links veel langer/voller dan rechts en ook de baard zelf is niet gelijk aan beide kanten. Links is er iets meer afgehaald dan rechts. Heb vanochtend de snor zelf zo goed als mogelijk links en rechts op gelijke lengte gebracht, is nu wel iets korter maar wel aan beide kanten zo goed als dezelfde lengte. Van de baard blijf ik verder af, die vind ik achteraf wel net iets te kort, zeker aan de zijkanten, mag van mij een cm of 5 meer zijn.

Ik laat de baard en snor tot maart weer groeien en dan ga ik terug naar de barbier waar ik vorig jaar geweest ben.
Dit is precies de reden dat ze mij niet meer bij de barbier zien.

Als je daar weggaat ziet er goed uit, maar de volgende dag zie je de fouten die ze knap verborgen hebben.
 
Banner image
Top