Mijn eigen baardreis

TMG1961

Baardaap
@dusselbaard Dank je. Tuurlijk is een kunstgebit beter dan geen tanden. Maar dan zal het bij mij een vastzittend gebit moeten worden wat er dus altijd in blijft en nooit uitgehaald moet worden. En dat kan ik dus niet betalen.
 

TMG1961

Baardaap
Voor mij is dat allemaal alleen te betalen na langdurig sparen. Ik heb wel een spaarpotje maar dat is voor andere dingen bedoeld. Is dus hopen dat tandjes het nog even uithouden en anders wordt het heel veel stamppot eten.
 

TMG1961

Baardaap
Vandaag de yeard gehaald. Was een reis van ups en downs. Maar het jaar zit er op. Ben op zich wel tevreden met hoe de baard zich ontwikkelt heeft. Maar er zijn toch ook een paar minpuntjes. De lengte gemeten vanaf midden van de lippen is 18-19 cm dus een gemiddelde baardgroei van 1,5 cm per maand. Ben heel tevreden over de kleur, hij is op de wangen na waar een klein beetje rood nog aanwezig is helemaal wit. Minpuntjes vind ik de snor, die loop best wat achter, lijkt ook niet echt meer te groeien. En tweede minpuntje vindt ik peroonlijk is dat de baard toch best dunnetjes is, hij lijkt voller op foto's dan dat hij in werkelijkheid is. Met name de linkerkant onder oor is behoorlijk dunnetjes, zeker tov de rechterkant.

IK heb op 16 okt om 12 uur een afspraak met de barbier. Ik ga naar barbershopdebaard in Heerlen dit is zijn facebookpagina https://www.facebook.com/BarbershopDeBaard/ Geen idee wat ik kan verwachten aangezien het mijn eerste barbier bezoek is. Ik heb ook nog geen enkel idee wat ik precies wil met de baard. Vindt het aan de ene kant best spannend maar aan andere kant ook best eng, heb soms de neiging om afspraak te annuleren, maar aangezien er echt wat gedaan moet worden aan de baard de annuleringsgedachten opzij gezet.

Hier enkele foto's van de reis.

De start op 30 sept 2017. Niet helemaal glad geschoren.
start_01okt2017.JPG

Na 3 maanden begint het iets te worden.
31dec.jpg

In januari de snor getrimd, had ik niet moeten doen.
28jan.jpg .

Halverwege de reis, maand 6 zit er op.
25maart.jpg

Inmiddels aangekomen bij de 9e maand en 3/4 van de reis zit er op
24juni.jpg

En het eindpunt is bereikt. De yeard is een feit.
30sept.jpg
 

Texman

Koning Baard
Ha Theo,
Gefeliciteerd met het behalen van de Yeard.:)
Gezien de ups and downs vind ik het een hele prestatie(Y)(Y)(Y).
Heel veel succes bij de barbier en zeg dat hij/zij er iets mooi van moet maken.
Het grootste deel van je reis heb ik kunnen volgen je foto's geven een heel leuk overzicht.
Texman:)>
 

TMG1961

Baardaap
Dank jullie.
Over de vorm van de snor ben ik tevreden, alleen lijkt de groei er compleet uit te zijn. Over ruim 2 weken naar de barbier en kijken of die nog wat kan doen met de snor.
Tot het zover is eens rustig kijken voor welke stijl ik ga. Er zal denkelijk wel iets vanaf gaan om alles op een lengte te krijgen zodat het geheel wat voller uitziet. Maar wat het precies wordt is ook voor mij nog een vraag.
 

DNA76

Baard
Gefelicibaard Theo (Y). Mooie baard geworden.
Barbiertje is ook wel eens leuk hoor, niks om schrik van te hebben ;). Achteruit met dat hoofd en genieten. Veel plezier met de baard!
 

istawa

Zware baard
Dat ziet er prachtig uit. Niks teveel of te weinig eraf. Hij heeft mooi werk geleverd.

it aint over until the fat lady sings
 
Banner image
Top