Brian00000
Baard
Goeiemiddag mannen, Heb 3 daagse stoppelbaard methode nu naar 5mm trimmen gezet. De wangen gaan goed, alleen wordt het nu tijd om te contouren. Zouden jullie dat met een barber mes doen of een dun scheermesje? Suggesties?
Ik ben het geheel met @Boof72 en @Texman eens.
Jason Statham is nou net een persoon, die zeer veel testosteron lijkt te produceren, waardoor hij reeds vroeg kalend begon te worden en een flinke baardgroei heeft.
Dit ga je nooit halen, maar dat is niet erg, want jouw baard wordt jouw baard en die is net zo speciaal als ieder anders baard.
Ik zou door gaan met groeien en kijken hoe het bevalt.Zoals ik ik heb dan geluk met een zeer dichte stoppels. Doorgaan mer groeien of zo laten?

Zie het wel welke lengte nog mooi staat. Aangezien ik supersnelle baardgroei hebt.Ik zou door gaan met groeien en kijken hoe het bevalt.
Gezien je baardgroei kan het een hele mooie volle baard worden.
Het geeft je ook een gevoel wat je keer moet meemaken.
Bevalt het toch niet kan je altijd weer terug naar de oude lengte.![]()
Dus ideaal om me te experimenterenZie het wel welke lengte nog mooi staat. Aangezien ik supersnelle baardgroei hebt.

Ha @Brianvreuls,Bekijk bijlage 29276Bekijk bijlage 29277
Update! Nestharen gaan langzaam weg! Gaat sneller dan verwacht. Kan niet wachten als we 6 maanden verder zijn!

Ja, laat maar gewoon groeien en kijk wat het wordt. Op de wat langere termijn krijg je gewoon een mooie baard dus hou dat in de gaten.Keep patience ☺️.