Mijn eerste poging (19 jaar)

Goeiemiddag mannen, Heb 3 daagse stoppelbaard methode nu naar 5mm trimmen gezet. De wangen gaan goed, alleen wordt het nu tijd om te contouren. Zouden jullie dat met een barber mes doen of een dun scheermesje? Suggesties?
 
Update!

Ondertussen 1 jaar met de 3 daagse stoppel baardmethode bezig.
Zit nu 1 jaar op 0.5 mm. Kan niet wachten als we 6 maanden verder zijn.
 

Bijlagen

  • IMG_20240804_202750397.jpg
    IMG_20240804_202750397.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 80
  • IMG_20240804_203008115.jpg
    IMG_20240804_203008115.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 78
Baardzakjes ontwikkelen zich steeds verder:). Die lege gaten gaan langzaam weg. Kan niet wachten als we 6 maanden verder zijn.
Keep patience.
 

Bijlagen

  • IMG_20250202_140536191.jpg
    IMG_20250202_140536191.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 51
  • IMG_20250202_140552701.jpg
    IMG_20250202_140552701.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 50
Ik ben het geheel met @Boof72 en @Texman eens.
Jason Statham is nou net een persoon, die zeer veel testosteron lijkt te produceren, waardoor hij reeds vroeg kalend begon te worden en een flinke baardgroei heeft.
Dit ga je nooit halen, maar dat is niet erg, want jouw baard wordt jouw baard en die is net zo speciaal als ieder anders baard.
 

Bijlagen

  • IMG_7255.jpeg
    IMG_7255.jpeg
    403,8 KB · Weergaven: 32

Texman

Koning Baard
Zoals ik ik heb dan geluk met een zeer dichte stoppels. Doorgaan mer groeien of zo laten?
Ik zou door gaan met groeien en kijken hoe het bevalt.
Gezien je baardgroei kan het een hele mooie volle baard worden.:)(Y)
Het geeft je ook een gevoel wat je keer moet meemaken.
Bevalt het toch niet kan je altijd weer terug naar de oude lengte.:)>
 
Ik zou door gaan met groeien en kijken hoe het bevalt.
Gezien je baardgroei kan het een hele mooie volle baard worden.:)(Y)
Het geeft je ook een gevoel wat je keer moet meemaken.
Bevalt het toch niet kan je altijd weer terug naar de oude lengte.:)>
Zie het wel welke lengte nog mooi staat. Aangezien ik supersnelle baardgroei hebt.
 

Brianvreuls

Stoppelbaard
IMG_20250803_130626121.jpgIMG_20250803_130640222.jpg

Update! Nestharen gaan langzaam weg! Gaat sneller dan verwacht:). Kan niet wachten als we 6 maanden verder zijn!
 
Laatst bewerkt:

Brianvreuls

Stoppelbaard
Keep patience ☺️.
 

Bijlagen

  • IMG_20260202_003259126.jpg
    IMG_20260202_003259126.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 31
  • IMG_20260202_003244554.jpg
    IMG_20260202_003244554.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 31
Banner image
Top