Dutchbeards

Mijn eerste poging (19 jaar)

Discussie in 'Baard laten groeien' gestart door Brian00000, 7 mei 2020.

1. Brian00000

Brian00000 Stoppelbaard

Jo Boys. Heb 2 maanden niet geschoren. Doel is volle baard. Krijg nu geen leuke reacties van anderen. Zou ik de zijkanten bijknippen zodat ik er beter uit zie? Of laten doorgroeien?
    Is voor een 19 jarige jongen een lange baard aantrekkelijk voor vrouwen:)? Ben de enige in mijn klas die zijn baard laat groeien.

Bijgevoegde bestanden:

2. Rothbeard62

Rothbeard62 Baard

Ha Brian, welkom! Ik zou voorlopig niets aan Je baard doen, nergens voor nodig. Geweldig dat jij als enige je baard laat groeien, je kunt je daarmee onderscheiden en je moet lekker doen waar je jezelf goed bij voelt. Heel veel mannen hier op het forum hebben er spijt van dat ze niet eerder hun baard hebben laten groeien, dus... je moet ervan genieten. Over de dames: smaken verschillen, er zullen altijd vrouwen zijn die jouw baard aantrekkelijk vinden. Dus: wees jezelf en geniet van je baard. Die zal zich trouwens in de komende jaren nog flink blijven ontwikkelen. Veel plezier hier op het forum! :)(Y)(Y)

KoenD, ProfessorMelchior, HrFreek en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Bart1986

Bart1986 Baard

Jazeker, doe maar lekker mee hier :) Niet naar anderen luisteren, doen waar je u goed bij voelt, en succes (Y)

ProfessorMelchior, HrFreek, Skaggy en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Ik zou vooral doorzetten als je het zelf wil. Niet om de vrouwtjes aan te trekken of juist om anderen te pleasen. Klinkt misschien cliche, maar uiteindelijk zul je het toch van je innerlijk moeten hebben als je voor vast verkering gaat

ProfessorMelchior, HrFreek, Skaggy en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Rainai

Rainai Baard

Niks bijknippen! Gewoon laten doorgroeien!
    Jouw baard ziet er niet slecht uit. Dat voor 19-jarige! Suc6 met de baardreis

ProfessorMelchior, HrFreek, Skaggy en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Texman

Texman Koning Baard

Ha @Brian00000 ,
    Dit is helemaal geen slechte start van je baardreis in tegendeel.(Y)(Y)(Y)
    Doe voorlopig wat je zelf graag wil en trek je niets aan van wat andere mensen zeggen.
    Zorg er wel voor dat je baard er goed verzorgt uitziet want dat is wel een dingetje waar vrouwen op letten.;)
    Succes en veel plezier hier.
    Texman :)>

Boof72, ProfessorMelchior, HrFreek en 2 anderen vinden dit leuk.
    Mijnbaard Woody Citrus Baardset
  7. Skaggy

Skaggy Baard

Welkom Brian op dit forum. Doen waar jij je goed bij voelt en je niet teveel aantrekken van anderen. Voor een baard heb je vooral doorzettingsvermogen nodig en jij bent al mooi op weg. Mocht de twijfel tijdens je baardreis toch toeslaan dan gooi je het hier, net zoals je het nu gedaan hebt, in de groep. De eerste tips heb je al te pakken. Veel plezier hier en succes met jouw baard. (Y):)>

Bart1986, Boof72, ProfessorMelchior en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. HrFreek

HrFreek Baard

Juist(Y)

Gewoon doen en het maakt niet uit wat anderen zeggen.
    En dat het er nu mischien wat raar uitziet is gewoon iets waar je doorheen moet. Dat heb je met baarden.
    Er zijn nu eenmaal een aantal lastige fases waar je doorheen moet.:(
    Ook al ben 100 en je begint met de :)>reis, ook dan ga je met dit soort dingen te maken krijgen.
    De neklijn en wangen netjes houden is al genoeg om het er uit te laten zien dat je serieus bezig bent met het hele baardverhaal.
    Na verloop van tijd krijg je vanzelf leuke reacties die je doorzettingsvermogen een duw geven in de goede richting. En er zijn altijd mensen die het niet mooi vinden. Maarja, jammer dan. Waar een wil is....
    Succes en welkom hier(Y)

Bart1986, Skaggy, Texman en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. ProfessorMelchior

ProfessorMelchior Administrator Staff Oerbaard

Je krijgt wel een stoer uiterlijk door je baard, dus sommige jongens zullen opmerkingen maken uit afgunst, dat ze zelf nog geen baardgroei hebben. Gewoon doen, waar je jezelf goed bij voelt.

Niet nadenken of de dames het wel of niet aantrekkelijk vinden, want ieder zal verschillen. De een vind het leuk als je oogt als een gladde metro-man, een ander als je het voorkomen van een heavy hard death-metal kerel hebt en een derde zal op de non-conformistische Viking-look vallen.

Geniet er nu maar van en mocht je over 50 jaar nog single zijn, dan melden we je aan bij First Dates. :D

Firstbeard, KoenD, Weeble en 8 anderen vinden dit leuk.
  10. Boof72

Boof72 Volle Baard

Lekker doen wat jezelf wil.
    En ook niet voor de dames een andere keuze maken. Succes

Bart1986, Skaggy, ProfessorMelchior en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Brian00000

Brian00000 Stoppelbaard

Jow boys. Thx voor de feedback en tips
    Hier een update.
    Ik heb mij 1 maand terug nadat ik Mijn eerste post had gedeeld afgesproken met mij zelf dat ik mij nog 1 keer scheer. Zodat ik mijzelf Zonder baard zie in de spiegel, persoonlijk vond ik zonder baard niet mooi.
    Ik heb nu als doel dat ik mijn baard door laat groeien.
    Nu zijn we ondertussen 1 maand verder.
    Hier is de voortgang;)

Bijgevoegde bestanden:

ProfessorMelchior, Texman en Ardjan vinden dit leuk.
  12. Ardjan

Ardjan Baardaap

Prima! En nu niet meer scheren; we blijven niet aan de gang, haha! :D:mad::eek:

Texman en Nick1979 vinden dit leuk.
  13. Texman

Texman Koning Baard

Ha @Brian00000
    Je baard begint aardig op gang te komen, vooral het front/sik gaat goed (Y)(Y)(Y).
    Ga de komende twee maanden gewoon door en kijk wat het wordt ;).
    Succes Texman:)>

ProfessorMelchior vindt dit leuk.
  14. Mrgourmet

Mrgourmet Baard

kom al voortgang in!

enne doe eens beetje lachen?! :D

tijn en Texman vinden dit leuk.
  15. Brian00000

Brian00000 Stoppelbaard

Jo gangsters van de baard forum club!
    Brian hier.

Ik had een vraagje
    Hieronder is een foto van iemand anders zijn baard en ik vraag mij af wanneer ik deze baard lengte heb bereikt?

PS.
    Hieronder staan foto's van de voortgang van de baardgroei:)

Bijgevoegde bestanden:

ProfessorMelchior en Texman vinden dit leuk.
  16. Boof72

Boof72 Volle Baard

zoals je misschien ergens op het forum gelezen heb , is iedere baard anders.
    En groeit ook sneller of langzamer, dus gewoon geduld hebben.
    Dan weet je het

ProfessorMelchior en Texman vinden dit leuk.
  17. Texman

Texman Koning Baard

Je voorbeeld foto is van Jason Statham die heeft in al zijn films een zeer dicht groeiende korte stoppelbaard.
    Bij dit soort baardgroei staat een stoppelbaard al gelijk heel goed.
    Jij hebt echter een totaal andere baardgroei die niet is te vergelijken met de baard van Jason Statham.
    Focus je niet te veel op dit soort foto's want iedere baard is uniek zo ook die van jouw.
    Ga voorlopig door met groeien en kijk wat het wordt.

ProfessorMelchior, Jimmy16 en Ardjan vinden dit leuk.
  18. ProfessorMelchior

ProfessorMelchior Administrator Staff Oerbaard

Ik ben het geheel met @Boof72 en @Texman eens.
    Jason Statham is nou net een persoon, die zeer veel testosteron lijkt te produceren, waardoor hij reeds vroeg kalend begon te worden en een flinke baardgroei heeft.
    Dit ga je nooit halen, maar dat is niet erg, want jouw baard wordt jouw baard en die is net zo speciaal als ieder anders baard.

Rainai en Texman vinden dit leuk.
  19. Brian00000

Brian00000 Stoppelbaard

Hi thx voor de feedback dat elke baard anders is boys;)
    Ik zit nu met een probleempje boys.
    Aankomende maandag heb ik een sollicitatiegesprek als verkoop medewerker.

Zou ik mijn baard laten staan?
    Zou ik mij baard trimmen?
    Wat zouden jullie doen in deze situatie?

20. Texman

Texman Koning Baard

Laat je baard staan maar zorg er voor dat het er zo net mogelijk uitziet ;)
    Er af halen moet je niet doen want je wil je baard laten staan en dat moet ook mogelijk zijn als je wordt aangenomen.
    Succes met je sollicitatiegesprek (Y).

Ardjan vindt dit leuk.
Bearded Bastard beard oil and balm

Deel Deze Pagina