Mijn eerste echte poging.

Als je echt een lange baard wil ,niks aan doen .
Anders kant ie nooit groeien. ;)

Daar heb je helemaal gelijk in! De komende 4 tot 6 weken laat ik hem weer groeien en dan kijk ik wel hoe het lijkt. Echt een lange baard gaat het waarschijnlijk toch niet worden, ik erger me veel te veel aan de dunne groei op de zijkanten en onderkant. Maar wie weet hoe het er over 6 weken uitziet.. :)>
 
Vandaag bij de barbier geweest. De bedoeling was alleen de haren boven op de kop maar uiteindelijk toch de baard ook even bij laten werken. Een klein beetje lengte er af om alles strak te zetten maar vooral op het front weinig lengte verloren. Ben er persoonlijk erg blij mee omdat ie nu aardig strak oogt en ik nu de baard weer lekker kan laten groeien.

Netjes! Ik ben zelf wel voorstander van de contouren bijwerken als dit het model is waarin je je baard wil laten groeien. Dan ziet het er meteen verzorgd uit en de plekken waar het moet groeien blijft onaangetast.
 
Netjes! Ik ben zelf wel voorstander van de contouren bijwerken als dit het model is waarin je je baard wil laten groeien. Dan ziet het er meteen verzorgd uit en de plekken waar het moet groeien blijft onaangetast.

Ja precies, dit is idd wel het model wat ik voor ogen had, hoop alleen dat de wangen en kaak/neklijn nog iets dichter gaan groeien. Mocht het toch zo dun blijven dan ga ik voor alleen nog iets meer lengte aan de voorkant en dan zal het geheel in iedergeval niet veel langer worden maar dat geeft dan ook niet, voel me hier goed bij!
 

Tobo

Baard
Hoe is het nu een jaar later met je baard gesteld?
Tijdens zoeken op 'balbo baard' kwam ik dit topic tegen... zie veel gelijkenis met mijn baardgroei en ben erg benieuwd
 
Banner image
Top