Mijn eerste echte poging.

Thnx man! Heb het idee van volle groei op de wangen ook wel los gelaten.

Vanochtend even flink wat uitschieters weg gehaald met de trimmer en de kaaklijn iets bijgewerkt. Op de foto's niet heel duidelijk te zien maar de baard lijkt iets strakker nu. Verder weer rustig door laten groeien! :)>

Mooie lengte op de voorfront!

Als de wangen echt niet willen meewerken, zou ik je baard anders in model brengen. Is persoonlijk natuurlijk, maar ben benieuwd wat je vindt..
 

Bijlagen

  • 20210324_1156452.jpg
    20210324_1156452.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 76
Mooie lengte op de voorfront!

Als de wangen echt niet willen meewerken, zou ik je baard anders in model brengen. Is persoonlijk natuurlijk, maar ben benieuwd wat je vindt..

Misschien iets om later over na te denken. Op dit moment nog wel tevreden met hoe het nu groeit. Op onderstaande foto zie je een beetje beter dat er langzaam weer wat baardgroei te zien is op de wangen. Nog wel veel eenzame haartjes maar ik wil de komende 1 a 2 maanden bekijken of het nog enigzins gaat connecten met de kaaklijn.

Thnx voor de reactie in ieder geval!
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210324-144946_Gallery.jpg
    Screenshot_20210324-144946_Gallery.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 96
  • Screenshot_20210324-144928_Gallery.jpg
    Screenshot_20210324-144928_Gallery.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 93
Laatst bewerkt:
Das pech, baard weg! :eek:

Ik dacht dat ik het bijwerken van de baard wel onder controle had maar dat bleek toch even flink tegen te vallen. Front, kin en kaaklijn allemaal behoorlijk scheef ten opzichte van elkaar dus alles er maar af gehaald vandaag.

Vanaf vandaag maar weer voor de minimaal 3 maanden groei en dan richting de barber, ik ga het zelf niet meer proberen tegen de tijd dat het nodig is haha. :p
 

Bijlagen

  • 20210328_154100.jpg
    20210328_154100.jpg
    826,3 KB · Weergaven: 67

Ardjan

Baardaap
O, dat is balen man. Wel weer even wennen nu, zo'n babyface; maar komt wel weer goed!
Spreek met jezelf een datum af (3 maanden) dat je echt NIET aan de baard gaat sleutelen! Laat het gewoon minimaal 3 maanden groeien! Dat betekent: trimmer, schaar en messen even allemaal weg!! Na 3 maanden (datum alvast noteren) een besluit nemen over een barbier!
Dus geef het een kans om te groeien!!
En het kan best een hele goeie baard gaan worden; maar GEEF HET DAN OOK EEN KANS!
 
O, dat is balen man. Wel weer even wennen nu, zo'n babyface; maar komt wel weer goed!
Spreek met jezelf een datum af (3 maanden) dat je echt NIET aan de baard gaat sleutelen! Laat het gewoon minimaal 3 maanden groeien! Dat betekent: trimmer, schaar en messen even allemaal weg!! Na 3 maanden (datum alvast noteren) een besluit nemen over een barbier!
Dus geef het een kans om te groeien!!
En het kan best een hele goeie baard gaan worden; maar GEEF HET DAN OOK EEN KANS!

Haha ja ik moest ook gewoon ff hard op lachen om de babyface toen alles er af was. Amper 3 maand met de baard bezig geweest maar dat went snel.

Ik heb een mapje met de datum van vandaag en die van over 3 maand aangemaakt en daar plaats ik iedere week ff een foto in, daarna inderdaad kijken of een barber noodzakelijk is. Behalve over een tijdje weer olie, shampoo en balsem raakt verder niks de baard meer aan haha.
 

Texman

Koning Baard
Ha @Baardnewbie,
Heel vervelend dat het niet niet lukte om je baard goed bij te werken :eek::eek::eek:.
Maak je geen zorgen want bij mij ging het een tijdje geleden ook mis waardoor ik de zijkanten van mijn baard ineens een stuk korter moest maken:confused:.
Het gebeurt ons dus allemaal wel eens. Maar goed je gaat gelukkig wel weer opnieuw beginnen. Heel veel succes en we zien je foto natuurlijk graag voorbij komen hier.
Texman :)>
cf213994d251243d2f490aa1779c8a0d.jpg
 
Wat heb je nou gedaano_O???? Nu maar weer opnieuw beginnen en weg blijven van schaar, tondeuse ed. Sucses weer(Y):)

Haha thanks, komt goed!
[DOUBLEPOST=1616945252][/DOUBLEPOST]
Ha @Baardnewbie,
Heel vervelend dat het niet niet lukte om je baard goed bij te werken :eek::eek::eek:.
Maak je geen zorgen want bij mij ging het een tijdje geleden ook mis waardoor ik de zijkanten van mijn baard ineens een stuk korter moest maken:confused:.
Het gebeurt ons dus allemaal wel eens. Maar goed je gaat gelukkig wel weer opnieuw beginnen. Heel veel succes en we zien je foto natuurlijk graag voorbij komen hier.
Texman :)>
Bekijk bijlage 19056

Haha het overkomt de beste dus hoor ik wel! ;)

Het kwam bij mij vooral door verschillend licht inval.. op de badkamer leek het netjes maar vervolgens beneden in de spiegel met daglicht leek het op sommige plekken totaal scheef waardoor ik er nogmaals met de trimmer langs ging en toen was het niet meer te redden.. :p

Foto's zal ik zeker weer plaatsen! (Y)
 

Laurent1965

Zware baard
Das pech, baard weg! :eek:

Ik dacht dat ik het bijwerken van de baard wel onder controle had maar dat bleek toch even flink tegen te vallen. Front, kin en kaaklijn allemaal behoorlijk scheef ten opzichte van elkaar dus alles er maar af gehaald vandaag.

Vanaf vandaag maar weer voor de minimaal 3 maanden groei en dan richting de barber, ik ga het zelf niet meer proberen tegen de tijd dat het nodig is haha. :p
Ik reageer dan wel met "leuk", maar dit is natuurlijk verre van leuk!:(
Komt wel weer goed.(Y)

Ps, ik doe mijn baard tegenwoordig ook zelf, ik ben erachter gekomen, een hele grote (huishoud)schaar werkt voor mij het beste, mooie rechte lijnen en alle losse haartjes in een klap afgeknipt.... ;)
 
Ik reageer dan wel met "leuk", maar dit is natuurlijk verre van leuk!:(
Komt wel weer goed.(Y)

Ps, ik doe mijn baard tegenwoordig ook zelf, ik ben erachter gekomen, een hele grote (huishoud)schaar werkt voor mij het beste, mooie rechte lijnen en alle losse haartjes in een klap afgeknipt.... ;)

Dat is misschien wel een idee voor de toekomst, ik merk dat er bij mij zo enorm veel verschil in de groei zit en dus veel losse en dunne uitschieters heb. Vooral de zijkanten van de kin en snor groeien veel harder dan de rest. Heb dat dan ook als eerst geprobeerd recht te krijgen met de rest van de baard maar na de tijd merk ik dan weer dat het nog steeds niet klopt en zo blijf je dan bezig met de trimmer..

Eerst weer flink laten groeien en dan mag de barbier hier het gaan doen. ;)(Y)
 
Laatst bewerkt:

tijn

Zware baard
Ik reageer dan wel met "leuk", maar dit is natuurlijk verre van leuk!:(
Komt wel weer goed.(Y)

Ps, ik doe mijn baard tegenwoordig ook zelf, ik ben erachter gekomen, een hele grote (huishoud)schaar werkt voor mij het beste, mooie rechte lijnen en alle losse haartjes in een klap afgeknipt.... ;)
Ha dat doe ik ook af en toe met de langste schaar die we in huis hebben, dan de baard goed uitkammen en dan in 1 keer KNIP. Maar durf alleen het onderste randje maar te doen hoor hahahahaha
 

Texman

Koning Baard
Ik heb een vrij grote kappersschaar en doe het zelfde als jullie.
Ik knip er alleen geen grote stukken in een keer af waardoor het niet zo gauw mis gaat.
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top