Mijn eerste baardreis

Kokosnoot

Baard
Dag baardbroeders,

Na een tijdje rond te hebben gekeken op dit forum kan ik ook wel het nodige support gebruiken.
Ik heb een langzaam groeiende baard en niet extreem dicht. Met 29 jaar zal het potentieel hopelijk nog verbeteren gaandeweg.
Sinds de geboorte van mijn jongste twee maanden geleden vond ik het tijd voor een bijpassende baard haha.
Ik heb dus nu een maand of 2 niet geschoren en alleen de lijnen bijgehouden.
Vooral de wangen zorgen voor wat onzekerheid tijdens mijn werkzaamheden (commerciële functie)

Ben een keer bij een barbier langs geweest voor wat advies qua lijnen zodat ik tijdens mijn werkzaamheden ook nog goed voor de dag blijf komen. Helaas is in mijn optiek de wanglijn iets te ver naar beneden gebracht waardoor ik nu een wat kale plek heb richting mijn oor. Dus dit moet weer inlopen helaas.

Ik hoop dat dit haalbaar zal zijn:
IKFH8753[1].JPG

Groeten!
 

Bijlagen

  • B2.jpg
    B2.jpg
    354,2 KB · Weergaven: 101
  • B1.jpg
    B1.jpg
    748,9 KB · Weergaven: 98

Ratlook

Volle Baard
---
Welkom hier!!

En dit gaat vanzelf goedkomen, alleen moet je gewoon veel

geduld hebben, zoals voor zoveel goede dingen in het leven :D

En probeer de lijnen zelf een beetje bij te houden en een paar maanden

bij de kapper vandaan blijven ;)

---
 

Ardjan

Baardaap
Prima baardje al @Kokosnoot! :D Staat je nu al heel goed! (Y)
Probeer de wangen mee te laten groeien!
En als je de lijnen (contouren) goed bijhoudt, is er 'commercieels' gezien, niks mis mee!
Probeer de halslijn bij de kaakhoeken iets te laten zakken (zie de foto van je voorbeeldbaard). Dat maakt de look net even wat robuuster!
Succes met je baardreis! Hou vol! Gaat alleen maar mooier worden! :)>(Y)
 

rainman

Baard
Potentie zit er wel, die voorbeeld baard word lastig, je wangen zullen iets dunner blijven maar..........wat je hebt is ook niet verkeerd. Omarm dat gewoon. En over een week of 4 zit daar gegarendeerd een mooie baard. En een patchy beard kan ook heel goed staan hoor, vele filmsterren rocken die ook dus als die dat kunnen dan jij zeker :)
 

Kokosnoot

Baard
Bedankt voor de reactie mannen!
Dat het voorlopig nog wat dunner blijft op de wangen kan ik mee leven.
Ten opzichte van vorig jaar is het al een stuk verbeterd. Wie weet wat nog een jaartje gaat doen voor de wangen.
 

Texman

Koning Baard
Ha @Kokosnoot ,
Welkom op ons leuke forum.
Je zal niet gelijk een super dikke baard krijgen maar het begin is er ;).
Met een beetje geduld kan het een hele aardige baard worden, de tijd zal het leren.
Ik ben het ook eens met de goede adviezen die hiervoor al zijn gegeven.
Dus ga er voor en veel plezier hier :).
Texman :)>
 

Skaggy

Volle Baard
Ha @Kokosnoot, ik was je al ‘tegen gekomen’ in verschillende Topics maar bij deze van mij ook nog een welkom op het forum. Prima baardje al, staat je goed. Succes met verder groeien en veel plezier hier op het forum. (Y):)>
 

Kokosnoot

Baard
Goedemiddag,

vandaag even langs de gewoon kapper geweest om de boel weer even netjes te maken en de baard wat beter naar voren te laten komen. Al met al niet geheel ontevreden.

Ik blijf alleen de patches lastig vinden links en rechts van mijn kin. Zeker in combinatie met de dunne wangen. Lijkt daar nog wel een hoop in ontwikkeling te zijn, maar vooralsnog is het nog niet wat het zou moeten zijn. Van voren vindt ik het ook wat rommelig ogen.

Iemand misschien nog wat tips om het wat netter te laten ogen?
 

Bijlagen

  • 4B984019-0DA6-4E59-8CAF-0D65BB50F922.jpeg
    4B984019-0DA6-4E59-8CAF-0D65BB50F922.jpeg
    209,7 KB · Weergaven: 39
  • 1176EDA4-7EE0-4DAA-AF20-139F820D98A0.jpeg
    1176EDA4-7EE0-4DAA-AF20-139F820D98A0.jpeg
    100,4 KB · Weergaven: 38
  • 9EFD2ECD-53D0-4F97-9D34-BFA5D4B0962C.jpeg
    9EFD2ECD-53D0-4F97-9D34-BFA5D4B0962C.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 38
Banner image
Top