mijn eerste baard

Jerry1980

Baard
Hallo Heren,

hier een paar foto's van mijn baard. ben nu ongeveer een half jaar bezig. net van Barbier gewisseld omdat ik niet helemaal tevreden was met de oude barbier. was er wel super gezellig en dat is wel jammer maar de barbier in utrecht waar ik nu zit is echt een van een heel ander kaliber. blijkt dat de vorige mijn wangen niet goed heeft gedaan waardoor het onmogelijk is om de lijnen goed te krijgen. Mijn huidige barbier is een oud medewerker van Scorum en dat merk je gelijk. alles word meerdere malen gemeten om het zo perfect mogelijk te krijgen. helaas moet ik nu dus de wangen een tijdje met rust laten om later de lijnen goed recht te krijgen maar geduld hebben heb ik inmiddels wel geleerd.

de eerste 2 weken zijn recent. heb 2 maanden geleden mijn baard stuk ingekort. Op de andere foto is mijn baard stukje langer.

ben nog niet uit over de lengte. mijn vriendin is er helaas niet zo kapot van maar begint wel te wennen en ziet dat ik toch geniet van elk uitje naar mijn Barbier en nu veel meer tijd in de badkamer doorbreng om e.e.a. goed te verzorgen.

groet

Jerry
 

Bijlagen

  • foto1.jpg
    foto1.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 161
  • foto2.jpg
    foto2.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 150
  • foto3.jpg
    976,8 KB · Weergaven: 98

Jeepie

Baard
Welkom jerry,

Die baard groeit netjes voor een half jaar hoor!! Niks mis mee!

En je vriendin heb niks in te brengen! Zo simpel is het. Als ze moeilijk doet mag je gerust zeggen dat ze geen recht van spreken heeft totdat ze zelf zo'n baard groeit! Hahaha :p

Beard on!:)>
 

Jerry1980

Baard
Welkom jerry,

Die baard groeit netjes voor een half jaar hoor!! Niks mis mee!

En je vriendin heb niks in te brengen! Zo simpel is het. Als ze moeilijk doet mag je gerust zeggen dat ze geen recht van spreken heeft totdat ze zelf zo'n baard groeit! Hahaha :p

Beard on!:)>
Haha, toevallig gaf ze zondag toe dat ze er nu aan is gewend, hij is nu goed zacht door de verzorgingsproducten en sinds ik van Barbier ben gewisseld vind ze het er ook een stuk netter uitzien. hij mag zelfs blijven staan tijdens het trouwen volgend jaar
 
Banner image
Top