Mijn eerste baard - foto

Pharan

Stoppelbaard
Hallo mannen,
Sinds 28 december (begonnen met een clean shave zo dicht mogelijk op de huid) laat ik mijn baard staan. Inmiddels ben ik dus 2,5 weken onderweg. Het resultaat is te zien in de foto.

Ik merk dat alles langzaam groeit en dat de dichtheid van de baard te wensen over laat. Mijn kin, gootje op bovenlip en wangen groeien bijna niet. De rest steek recht vooruit en is hard en stug.
De jeuk begint ook nu pas. Daarvoor vandaag zelf een olie gemaakt :)

Wat denken jullie als kenners? Heeft het een kans van slagen? Ik laat de boel sowieso zes weken groeien en kijk dan verder.

Groet,
Leon
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    211,6 KB · Weergaven: 232

Fernand

Baard
Goedemorgen Pharan, geduld is key in deze.
Naast uiteraard het zelf goed vinden wat de uitkomst is. :)>

Voor nu zou ik het eerst laten groeien en kijken hoe en of het dichtgroeit en vandaar uit verder beslissen.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom ;)

Elke baard is uniek maar als je wil weten welke mogelijkheden je op termijn hebt dan zou ik 4 maanden wachten i.p.v. 6 weken om de balans op te maken.

Succes ermee (Y)
 
Welkom! Gewoon lekker laten groeien de komende maanden en dan heb je een goed beeld van waar genoeg baardgroei is en welke plekjes wat minden zijn, succes (Y)
 

Pharan

Stoppelbaard
04af8572a15e6ef695ab182dc18f3b30.jpg


Kleine update: 4 weken - de baard groeit gestaag. Ook de kin begint op te vullen. Alle hoop op een goede afloop :)

Ga binnenkort naar een barbier voor knipbeurt en vraag dan gelijk baard advies (lees: laat lijntjes goed aanzetten).
Verder laat ik er niets aan doen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

BaartB

Stoppelbaard
Ik zat ook eerst met bovenstaand dillema. Gewoon laten groeien en de plekken worden opgevuld door de langere ernaast. Dus niet bij laten werken..
 
Banner image
Top