Mijn beste baardborstel

JeroenP

Volle Baard
WP_20161015_15_09_44_Pro_LI.jpg Vandaag is mijn borstel binnen gekomen. Cowboy had gelijk de haren zijn inderdaad te zacht. Tegenvaller...maar wat ik nog irritanter vind is dat de haartjes van de borstel gigantisch los zitten. Zie foto.

Dit is de eerste keer dat ik niet tevreden ben met spullen uit China. Dus....maandag maar even kijken bij de kruidvat....
 

GlennBG

Volle Baard
Ik kam met een houten baardkam, speciaal voor dat doel gemaakt.
Voor het föhnen in de ochtend na de douche gebruik ik een ronde haarborstel..
Met de borstel redelijk tevreden maar ga de borstel die Arjay aanbeveelt toch ook proberen.
Ook heb ik een cheapo baardbostel van kruidvat die ook doet wat hij moet doen.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ondertussen zelf ook deze al enkele keren geprobeerd:

Voor het föhnen in de ochtend na de douche gebruik ik een ronde haarborstel..

Valt me erg goed mee dus binnenkort kijken voor een eigen ronde borstel ;)
 

Joffi

Baard
Ik gebruik ook de borstel van mijn vriendin. Niet dat het met mijn lengte baard al noodzakelijk is maar het voelt wel prettig. Vind met name mijn snor erg stug.... olie erin en kammen helpt dan wel.
 

svvander

Baard
Heb uiteindelijk de borstel van OAK aangeschaft... super goed spul! (Dag en nacht verschil met de rommel die ik had). Als kam heb ik mij de houten kam van Eqlef aangeschaft. Ook super!
 

Raister1982

Stoppelbaard
wanneer gebruik je nou een baardborstel en wanneer een baardkam? Ik het het idee dat ik met mijn borstel de haren iets meer in de goede richting krijg, bij een kam haalt ik het redelijk uit de war, echter wordt het hierdoor wel wat "pluiziger" of gaat het meer uiteen staan.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Zelf gebruik ik een kam om te "ontwarren" en eventuele knopen voorzichtig te verwijderen.
Nadien borstel ik de boel zo goed mogelijk in iets wat op een baard lijkt ;)
 

Werner

Baard
Momenteel gebruik ik het kleine Proraso borsteltje, lekker stug dingetje! Volgens mij zorgen die harde borstels voor de aanmaak van extra testosteron . Daarom ga ik morgen voor die van het Kruidvat, lijkt mij een zeer geschikte (synthetische) borstel al is ‘ie’ ook vrij hard... tough guys need tough stuff!!!
 
Laatst bewerkt:

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Harde borstel is ook gewoon beter voor het scrubben van de dode huidschilfers onder je baard ;)

Vandaar dat varkenshaar zo hoog aangeschreven wordt. Maar er zijn inderdaad degelijke synthetische varianten die haast even goed hun werk doen (Y)
 

TMG1961

Baardaap
Kam voor in de ochtend de boel te ontwarren. De borstel om er een enigszins toonbaar modelletje in te krijgen.
 

TMG1961

Baardaap
Ik gebruik momenteel de kleine borstel die bij het Pure baardverzorgingpakket van Honest Amish zat. De kam is van kruidvat..van zenner, was 4,99 en heb nog een houten kam die is echter grove getand. Kan ik voorlopig mee vooruit.
 
Banner image
Top