Mijn beginnende baard

Dacht Zet even een fototje erop.

Dit is is het resultaat na 4 weken.

Hoe lang raden jullie mij aan om hem te laten groeien Voor ik er echt wat aan ga doen?

Alle adviezen, tips en meningen zijn welkom natuurlijk:)>:)>:)>
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    166 KB · Weergaven: 117
  • image.jpg
    image.jpg
    160 KB · Weergaven: 111
  • image.jpg
    image.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 117
Laatst bewerkt:

Danny

Baard
Af en toe eens naar de kapper / barbier om de baard netjes te houden. Niet te veel aan doen, echt niet!

Laat het eerst zo'n 3 maanden groeien, kijken wat de baard doet, hoe het dekt, daarna kun je een plan trekken hoe je je baard wil stylen.
 
Het probleem is wanneer ik naar de kapper ga verpest deze hem altijd. Hoe weet je trouwens hoe je je baard het beste kan stylen of kan je dat het beste doen wanneer die helemaal volgroeid is in overleg met de barbier
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Het hangt compleet af van wat je wilt. Voor een lange baard zou ik er langere tijd van af blijven. Wil je een korte volle baard dan kun je na een maandje of 2 eens naar een goede barbier gaan.
 

Danny

Baard
Laat je baard vanaf nu een maand of 2 groeien. Dan heb je een goede indruk hoe je baard groeit en heb je een respectabele lengte.

Ga dan naar een goede barbier, tips kun je hier vragen, om je baard in vorm te brengen.
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Als dit jouw resultaat is van 4 weken, wordt het na 2 maanden een top:)>

Volg de adviezen van de baardmannen hierboven, dan komt het goed(Y)
 
Dat zal ik zeker doen. Ik wil er ook zeker bij zeggen. Dat jullie baardmannen zeer behulpzaam zijn:)>.

Er kwam trouwens een vraagje in me op haha ja nog een.

Zoals jullie kunnen zien op de fotos. Heb ik kleine lege plekjes op mijn wang. Zou dit weg trekken als ik mijn baard nog 2 maanden zou laten staan of in ieder geval minder worden?:D
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
De normale gang van zaken is dat de minder behaarde plekken langzaam aan voller
gaan worden dus ik zou mezelf daar niet druk over maken, gewoon het een kans geven
en geduld hebben, bij de één gaat het sneller dan bij de ander ;)
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Absoluut! In die tijd wordt de baard niet alleen langer, maar misschien nog wel belangrijker: hij wordt ook een stuk voller en kale plekjes vullen op.
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Yep (Y)
Over twee maanden je baardfoto posten @ topic Show je Baard:)>
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Yep, zo heb ik het ook gedaan. Paar maanden gewoon "opvolgen" en nadien kijken wat de mogelijkheden zijn en waar je heen wil met je :)>
 
Heb het nog nooit 3 maanden volgehouden, haha normaliter naa een maandje of anderhalf wordt t wat korter weer, omdat ik me dan oook niet meer kan beheersen haha:rolleyes:
 
Banner image
Top