Mijn baardreis

Texman

Koning Baard
Dank heren, voor alle aardige opmerkingen en complimenten, zeer motiverend!

Inmiddels bijna weer twee maandjes verder, tijd voor een korte update. In de tussentijd eigenlijk niets aan de baard gedaan, wederom groei voornamelijk in de breedte, door de zijkanten minder kort te houden is er wel wat toename in volume. Lengte: gaat langzaam, maar........ :rolleyes::D

Vandaag de baard even lekker van de zon laten genieten, het werd tijd! (sorry, had m'n bril wel even mogen poetsen :D)

Bekijk bijlage 19819
Je baard is heel mooi geworden dus blijf genieten (Y)(Y)(Y).
 

Peter1960

Baard
Dank heren, voor alle aardige opmerkingen en complimenten, zeer motiverend!

Inmiddels bijna weer twee maandjes verder, tijd voor een korte update. In de tussentijd eigenlijk niets aan de baard gedaan, wederom groei voornamelijk in de breedte, door de zijkanten minder kort te houden is er wel wat toename in volume. Lengte: gaat langzaam, maar........ :rolleyes::D

Vandaag de baard even lekker van de zon laten genieten, het werd tijd! (sorry, had m'n bril wel even mogen poetsen :D)

Bekijk bijlage 19819
dit vind ik een imposante foto, mooi
[DOUBLEPOST=1628333883][/DOUBLEPOST]
Ha heren! Zo het is weer een behoorlijke tijd geleden dat ik iets gepost heb, kleine update. Hoofdhaar geknipt, de baard een tijd met rust gelaten. De barbier vroeg "wie doet jouw baard?" Nou, dat doe ik zelf, of eigenlijk doe ik er eigenlijk bijna niets aan. Hij weigerde er in ieder geval iets aan te doen, dat vond hij zonde. Maar wat denken jullie: wordt het tijd om de boel in te korten, of nog even laten doorgroeien? :confused:

Bekijk bijlage 19171 Bekijk bijlage 19172 Bekijk bijlage 19173
deze vind ik ook mooi, fantastische lengte (Y)
 

Rothbeard62

Volle Baard
Dank heren voor alle aardige woorden! Ondertussen.... ik dacht dat de baard niet meer langer werd, maar zie nu (weer een paar maandjes verder) toch wel weer wat verschil in lengte. Ook de opmerkingen over de grootte van de baard nemen weer flink toe :rolleyes:

Dus: is het weer tijd om eens flink in te grijpen, of nog even verdergaan?? Onlangs kreeg ik een foto toegestuurd uit 1998, met alleen een snor (die nog kleur had :D). Wat een verschil met nu!

Dave 1998.jpg
1998
20210929_105101.jpg 20210929_105928.jpg
29 sept. 2021

Dan nog een vraag: het kammen (ook met een zeer grofgetande kam) wordt steeds lastiger! Hoe doen jullie dat als de baard langer wordt? Ook veel last van knopen, dus ik moet erg voorzichtig kammen om te voorkomen dat ik de baardharen los trek.

Ben erg benieuwd hoe andere baardmannen dat doen!
 
Laatst bewerkt:

Bolt

Zware baard
Beste Baard (Y)
Ingrijpen is natuurlijk iets waar jij jezelf goed bij voelen moet. Ik zou persoonlijk geen grote snoeibeurt is gang gaan zetten.
Wat het kammen betreft, ik zorg altijd dat mijn Baard handdoek droog is, vervolgens masseer ik mijn baardbalsem in en dan glijdt de kam er gemakkelijk door.
 

tijn

Zware baard
Dank heren voor alle aardige woorden! Ondertussen.... ik dacht dat de baard niet meer langer werd, maar zie nu (weer een paar maandjes verder) toch wel weer wat verschil in lengte. Ook de opmerkingen over de grootte van de baard nemen weer flink toe :rolleyes:

Dus: is het weer tijd om eens flink in te grijpen, of nog even verdergaan?? Onlangs kreeg ik een foto toegestuurd uit 1998, met alleen een snor (die nog kleur had :D). Wat een verschil met nu!

Bekijk bijlage 20098
1998
Bekijk bijlage 20099 Bekijk bijlage 20100
29 sept. 2021

Dan nog een vraag: het kammen (ook met een zeer grofgetande kam) wordt steeds lastiger! Hoe doen jullie dat als de baard langer wordt? Ook veel last van knopen, dus ik moet erg voorzichtig kammen om te voorkomen dat ik de baardharen los trek.

Ben erg benieuwd hoe andere baardmannen dat doen!
Wow wat een pracht baard heb je zeg. En tsja ingrijpen of de natuur zn werk laten doen??? Ik zou er in ieder geval niet heel veel aan laten doen, maar das mijn mening.
 

Peter1960

Baard
Dank heren voor alle aardige woorden! Ondertussen.... ik dacht dat de baard niet meer langer werd, maar zie nu (weer een paar maandjes verder) toch wel weer wat verschil in lengte. Ook de opmerkingen over de grootte van de baard nemen weer flink toe :rolleyes:

Dus: is het weer tijd om eens flink in te grijpen, of nog even verdergaan?? Onlangs kreeg ik een foto toegestuurd uit 1998, met alleen een snor (die nog kleur had :D). Wat een verschil met nu!

Bekijk bijlage 20098
1998
Bekijk bijlage 20099 Bekijk bijlage 20100
29 sept. 2021

Dan nog een vraag: het kammen (ook met een zeer grofgetande kam) wordt steeds lastiger! Hoe doen jullie dat als de baard langer wordt? Ook veel last van knopen, dus ik moet erg voorzichtig kammen om te voorkomen dat ik de baardharen los trek.

Ben erg benieuwd hoe andere baardmannen dat doen!
Wordt lekker lang, mooi zo! Ik zou zeggen, gewoon doorgaan!
Heb ook wat last van knopen in de baard, maar kammen gaat vlotter als ik eerst baardolie gebruik en die een paar minuten zijn werk laat doen. Maar er komen toch altijd wel enkele haren mee :D
 

Rothbeard62

Volle Baard
Ha heren,

Het jaar is weer bijna voorbij. Niet altijd makkelijk met alle covid-perikelen, maar gelukkig zijn er onze baarden voor een mooie afleiding. Na de laatste update weinig aan de baard gedaan, wel een paar keer de onderkant wat gecorrigeerd, maar niets drastisch. Nu is de snor weer tamelijk breed en wild (maar ik gebruik ook geen producten in de snor), misschien weer wat inkorten? ;):D

Alvast de beste wensen voor een heel mooi en gezond baardrijk 2022! :)>(Y)

27.12.2021-1.jpg 27.12.2021-2.jpg
 

tijn

Zware baard
Ha heren,

Het jaar is weer bijna voorbij. Niet altijd makkelijk met alle covid-perikelen, maar gelukkig zijn er onze baarden voor een mooie afleiding. Na de laatste update weinig aan de baard gedaan, wel een paar keer de onderkant wat gecorrigeerd, maar niets drastisch. Nu is de snor weer tamelijk breed en wild (maar ik gebruik ook geen producten in de snor), misschien weer wat inkorten? ;):D

Alvast de beste wensen voor een heel mooi en gezond baardrijk 2022! :)>(Y)

Bekijk bijlage 20640 Bekijk bijlage 20641
Wowwwwww ik vind echt dat jij een TOP baard hebt, en een pracht snor. Geweldig. Ook namens mij alvast de allerbeste wensen en gezondheid.
 

Texman

Koning Baard
Ha heren,

Het jaar is weer bijna voorbij. Niet altijd makkelijk met alle covid-perikelen, maar gelukkig zijn er onze baarden voor een mooie afleiding. Na de laatste update weinig aan de baard gedaan, wel een paar keer de onderkant wat gecorrigeerd, maar niets drastisch. Nu is de snor weer tamelijk breed en wild (maar ik gebruik ook geen producten in de snor), misschien weer wat inkorten? ;):D

Alvast de beste wensen voor een heel mooi en gezond baardrijk 2022! :)>(Y)

Bekijk bijlage 20640 Bekijk bijlage 20641
Je baard ziet er nog steeds prachtig uit en dat geldt ook voor je snor (Y)(Y)(Y).
Ook jij een goed nieuw baardjaar :)>.
 
Banner image
Top