mijn baard van 1 week

Nib85

Volle Baard
Kijk aan, kun je nou stiekem gaan doorgroeien tot de hoofdzuster zegt dat het te lang wordt.

(Kun je daarna in de ghz en/of ggz komen werken, wij zitten te springen om goede verpleegkundigen. Bij voorkeur met baard ;) )
 

okt2018

Baard
Een verpleger zonder baard is geen knip voor de neus waard.

En nu even serieus. Ik werk als zelfstandig fysiotherapeut en had aan het begin ook twijfels of het wel ‘kon’. Echter alleen maar positieve reacties gehad. Het geeft juist karakter en laat zien dat je een plan durft te trekken. Wel handig voor een verpleegkundige;-)
 

Laurent1965

Zware baard
Helemaal mee eens, ook in mijn beroep moet je wel ballen hebben en je plan kunnen en durven trekken.
Mijn baard, en kleding, ik werk nooit in uniform, kan gerust met legerkisten of zo naar het werk, dragen bij aan een houding van "don't mess with me".
 

Sam

Baard
Een verpleger zonder baard is geen knip voor de neus waard.

En nu even serieus. Ik werk als zelfstandig fysiotherapeut en had aan het begin ook twijfels of het wel ‘kon’. Echter alleen maar positieve reacties gehad. Het geeft juist karakter en laat zien dat je een plan durft te trekken. Wel handig voor een verpleegkundige;-)
Helemaal mee eens mannen, krijg alleen maar positieve reacties dus het komt zeker wel goed
 

Sam

Baard
Beste mannen even een vraag nu mijn baard langer wordt gaat het krullen en de haren springen alle kanten op behalve de goede. Wat kan ik doen heb baardlolie en borstel mijn baard.

zijn er tips??
 

Laurent1965

Zware baard
Ik heb in ieder geval de baard eerst flink laten groeien, en daarna in model laten brengen bij een goeie barbier.
Voor een ducktail heb je enige lengte nodig onder de kin.
Steeds laten bijwerken, strak op de wangen en de lengte minimaal (laten) inkorten.
Geef het tijd en probeer er vanaf te blijven, in ieder geval onde de kin. ;)
 

Sam

Baard
Ik heb in ieder geval de baard eerst flink laten groeien, en daarna in model laten brengen bij een goeie barbier.
Voor een ducktail heb je enige lengte nodig onder de kin.
Steeds laten bijwerken, strak op de wangen en de lengte minimaal (laten) inkorten.
Geef het tijd en probeer er vanaf te blijven, in ieder geval onde de kin. ;)
ga ik doen kenlengte gaat er komen dank
 
Banner image
Top