Mijn baard reis

Texman

Koning Baard
Ha @Savastano ,
Je baard begint erg mooi te worden en fijn dat je tevreden bent(Y)(Y)(Y).
Zoals @Diederik zegt is het niet direct nodig om naar de barbier te gaan maar anderzijds is er ook niets op tegen.
Zeker als je wilt dat baard er voor de feestdagen extra goed uitziet zou ik het doen.
Maar wees voorzichtig want de barbier haalt al gauw te veel weg.
Dus geef goed aan wat je wil en nog belangrijker wat je niet wil ;).
Wat vaak mis gaat is de halslijn die veel te hoog wordt gezet en de wanglijn te laag en dat staat echt voor geen meter.
Op je wangen is je baard nog niet zo dik dus daar moeten ze van afblijven.
Groet Texman:)>
 

Savastano

Stoppelbaard
Dankjewel weer voor de tips! Ik ga zeker aangeven dat ze van mijn wanglijn af moeten blijven en dat mijn neklijn zo laag mogelijk moet.

Het gaat er voornamelijk om dat de contouren weer iets strakker zijn, voornamelijk bij mijn bakkebaarden.

Ik wil er met de feestdagen iets netter bijlopen ( al vraag ik mezelf af waarvoor, echt veel kan toch niet haha)
 
[DOUBLEPOST=1607801536][/DOUBLEPOST]
Hoi Savastano, naar mijn mening heb je zeker de mogelijkheid om een mooie baard te groeien. Het gaat misschien niet heel snel maar elke baard is uniek. Geef het gewoon een maand of 4 a 5 de tijd en kijk dan eens wat je ermee wilt of kan. Bij mij gaat het ook niet snel maar door de goede tips hier op het forum gaan we lekker door met groeien.
Je kunt altijd nog voor een mooie sik gaan als je de wangen uiteindelijk niet mooi vindt.
Suc6 met je baardreis! :)
 

Savastano

Stoppelbaard
Hoi allemaal! Allereerst de beste wensen voor iedereen. Daar ben ik weer met mijn quarantaine baard. Nu 3+ maanden onderweg.

De afgelopen tijd had ik zat momenten dat ik hem er af wilde halen ( groeide niet snel genoeg naar mijn zin, teveel bakkebaard en te weinig baard, gekke snor die in het midden raar groeit) maar gelukkig met behulp van dit forum heb ik het nog niet gedaan.

Zie hier mijn progressie tot nu toe.

Ik heb wel een paar vraagjes:
1. Als jullie ( baard professionals) naar mijn baard kijken, welk type baard denken jullie dat mij gaat staan.
2. Mijn wanglijn groeit i.m.o amper. Vinden jullie dat ook?
3. Ik heb een walrussnor in het midden ofzo? Is dat normaal dat het in het midden van je snor wat dikker is en moet ik hier iets mee doen?

Ik hoor graag jullie reacties! IMG_20210102_161450.jpg IMG_20210102_161431.jpg IMG_20210102_162023.jpg
 

Bijlagen

  • IMG_20210102_162243.jpg
    2,9 MB · Weergaven: 9

Texman

Koning Baard
Ha @Savastano ,
Allereerst ook jij de beste wensen voor het nieuwe jaar en dat het maar een mooi baardjaar mag worden :):)>.
Wat je baard aangaat vind ik het helemaal niet zo slecht. Voor ons zelf zijn we vaak te kritisch en willen te veel en te snel.
Besef je goed dat je een baardgroei proces niet kan dwingen.
Op je foto's heb ik aangeven wat je kan doen om je snor en je baard er beter uit te laten zien.
Daarnaast denk ik dat het nu nog te vroeg om al aan een bepaald model te denken.
Succes en sterkte Texman :)>

Savastano.jpg
 

jakke

Baard
Hoi, niets mis mee toch? Gewoon laten groeien en volg de raad van de voorgangers en je zal zien dat alles goed komt(Y);)
 
Ha @Savastano ,
Allereerst ook jij de beste wensen voor het nieuwe jaar en dat het maar een mooi baardjaar mag worden :):)>.
Wat je baard aangaat vind ik het helemaal niet zo slecht. Voor ons zelf zijn we vaak te kritisch en willen te veel en te snel.
Besef je goed dat je een baardgroei proces niet kan dwingen.
Op je foto's heb ik aangeven wat je kan doen om je snor en je baard er beter uit te laten zien.
Daarnaast denk ik dat het nu nog te vroeg om al aan een bepaald model te denken.
Succes en sterkte Texman :)>

Bekijk bijlage 18166
Mooi gedaan met die lijntjes. Dat visualiseert heel goed!

Sent from my Galaxy S8+ using Tapatalk
 
Banner image
Top