Mijn baard poging 1

Goedenavond mannen.

Ik heb al meerdere topics geopend en lees nog steeds aandachtig het forum door maar had nooit HET MIJN baardgroei topic geopend :)

Dus hierbij van begin paar mm steeds opgeschoren tot nu al weken niks getrimd :)>:)>

De eerste foto.s die ik maakte waren van 3 augustus 2019 :)
Is wel een beetje te zien welke foto.s van toen waren haha:cool:

En de andere foto.s zijn van vandaag nu 1.5 maand bezig vanaf 1e foto.s.
Overigens na werk niet gekamd niet gedoucht zal 1 deze dagen even een foto laten maken door.me vriendin.:oops:

Ik zal.om de maand wel even een foto posten :)>

En denk met 1 maand wel even langs de barbier mischien eerder want me haar is ook aan een knip beurt toe:eek:
De baard niet hehehe
Dat ziet er heel goed uit voor 1,5 maand baardreis
Lekker door groeien Bram!
 

Bram92

Baard
Bedankt baardprutser het gaat redelijk
Zoals verderop te zien in het topic is het nu aan de zijkanten iets netter en korter gemaakt maar de voorkant gaat de goede kant op haha

Texman
Dat zeg ik zelf hahah maar ik ben al bijna 28 voor deze leeftijd vind ik het niet erg goed moet.ik.zeggen hoor
 

Kokosnoot

Baard
Hi Bram,

Ik wou dat het bij mij zo snel groeide. Met 29 jaar gaat het bij een stuk langzamer. Dus slechte genen kan ik het niet noemen.

Het is een patroon in baardgroei dat je vaker ziet. Wellicht dat het met de jaren nog beter invult, maar zou gewoon rocken wat je nu hebt.:)>
 

Texman

Koning Baard
Bedankt baardprutser het gaat redelijk
Zoals verderop te zien in het topic is het nu aan de zijkanten iets netter en korter gemaakt maar de voorkant gaat de goede kant op haha

Texman
Dat zeg ik zelf hahah maar ik ben al bijna 28 voor deze leeftijd vind ik het niet erg goed moet.ik.zeggen hoor
Niet gaan wanhopen hoor:D want je baard mag echt gezien worden (Y)(Y)(Y).
 
Niet gaan wanhopen hoor:D want je baard mag echt gezien worden (Y)(Y)(Y).
De zijkanten zijn bij mij ook vaak het probleem. Het groeit niet gelijkmatig, soms uitstekende haren en tot overmaat van ramp; het gaat krullen..
Baardshampoo, olie..borstelen het is lastig recht te krijgen. Blijkbaar zijn de zijkanten dan te (lang) en is het tijd voor een bezoekje aan de barbier..
 

Bram92

Baard
Jaa bij mij gaan de zijkanten erg krullen en dan lijkt het een beetje op een kabouter plop zijkant zegmaar dus denk dat ik die zelf een beetje kort ga trimmen voortaan iets langer als.nu en de voorkant gewoon door laat groeien
 

Skaggy

Volle Baard
Jaa bij mij gaan de zijkanten erg krullen en dan lijkt het een beetje op een kabouter plop zijkant zegmaar dus denk dat ik die zelf een beetje kort ga trimmen voortaan iets langer als.nu en de voorkant gewoon door laat groeien
Mijn baard krult aan alle kanten dus het ‘kabouter-Plop-gevoel’ herken ik ook wel. Je kunt de haren dan korter houden maar dat gaat bij mij ten koste van de dekking. Daarom laat ik de haren juist langer hierdoor gaan ze ook minder ver van je hoofd afstaan en door de hele baard langer te laten groeien gaat het (denk ik :rolleyes:) ook al minder opvallen. Hiermee wil ik niet zeggen dat dit voor jou een betere optie is. Geen baard is hetzelfde dus het is uitproberen wat het beste voor je werkt. (Y):)>
 

Bram92

Baard
We gaan nog steeds rustig verder...
Het groeit vrij goed door het gekke is alleen dat de zijkanten op me kin veel sneller groeien dan het midden zal even een foto maken met me baard naar de zijkant gekamd :p en dan bedoel.ik niet het bovenste gedeelte zegmaar dat zijn een soort van nieuwe haartjes lijkt het hehe:)>IMG-20201014-WA0010.jpg 20201013_172956.jpg
 

Bijlagen

  • IMG-20201014-WA0012.jpg
    IMG-20201014-WA0012.jpg
    218,1 KB · Weergaven: 22
  • IMG-20201014-WA0011.jpg
    IMG-20201014-WA0011.jpg
    219,7 KB · Weergaven: 22

Texman

Koning Baard
Ha Bram,
Je baard ziet er steeds beter uit en staat ook heel goed (Y)(Y)(Y).
Je snor blijft nog een beetje achter, maar als je je zelf de tijd gunt dan komt dat ook goed.
Ga zo door,
Texman :)>
 
Banner image
Top