Mijn baard... niet .NL :-)

svvander

Baard
Hey,

Sinds een goede 6 maand heb ik nu een stevige baard staan. Ik volg dit forum al een tijdje langs de zijlijn en haal heel regelmatig heel veel nuttige info + tips via dit forum. Misschien even kort schetsen waarom ik mijn baard laat staan en waar voor mij de fun zit. Om eerlijk te zijn: ik was het dagelijkse (of na een tijdje zelf wekelijks) scheren zo beu, dat ik mijn baard eens langer liet staan. De meeste reacties waren positief. (op een paar idioten na die mij om de haverklap vroegen of ik aan het radicaliseren was...).

Na een tijdje begon ik te beseffen dat een baard laten staan, toch meer was dan gewoon niets doen. Op aanraden van een collega, ben ik dan gaan experimenteren met wax en baardolie. Iets later dan een speciale shampoo, de baardborstel en de baardkam. Toen ik na een maandje (ik heb een abnormale sterke en snelle baardgroei), dan toch besloot om eens een barbier te gaan bezoeken, was ik helemaal vertrokken.
Ik ga eerlijk zijn: het therapeutische en rustgevende effect, werkt verslavend. Ook de geuren van al die producten; heel verslavend.
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Welkom!

De titel van je topic begrijp ik niet helemaal.. ;)
[DOUBLEPOST=1465673952][/DOUBLEPOST]Ah het kwartje valt.. :p
 

maximum

Zware baard
Welkom op dit baardig forum;)Veel plezier op je ingeslagen baardreis(Y)Als je verslaaft bent aan je baard aanschouw je hem graag in de spiegel neem ik aano_OLaat ons ook eens in die spiegel kijken:pZo erg is het niet:D Beard up:)>
 
Banner image
Top