Mijn baard en ik

Skaggy

Volle Baard
Veel mensen verwarren onbewust "ouder" met WIJZER!! ;) Hun hersenen vullen dat helaas automatisch in:rolleyes: We kunnen alleen maar hopen dat zij ook ooit wijzer zullen worden ;););) Ze doen het dus ook meestal niet met opzet. Het zei ze vergeven :D

Dank Yain voor deze wijze woorden! :)
[DOUBLEPOST=1575315751][/DOUBLEPOST]
kan je zien dat mensen oppervlakkig naar je kijken;)

Inderdaad Peter en zelf zitten we met onze neus boven(op) de snor en baard.;)
 

Skaggy

Volle Baard
Skaggy, er zijn een hoop mensen die een moord zouden doen voor jouw baard, lekker mee verder gaan! Zonder dollen, ik keek naar je foto’s en las later dat je de snor aan de dunne kant vind. Dus ik scroll terug en denk, och ja, kan je vinden. Punt is : het viel me in eerste instantie niet op. Jouw baard, wees er trots op!

Bedankt voor je leuke reactie! De baard én snor ;) laat ik voorlopig lekker doorgroeien. (Y):)>
 

Joep

Zware baard
hahaha wij weten heus wel hoe oud wij zijn,..maar hoe jong en stoer wij ons voelen met onze baard dat kunnen ze niet zien.
Leuk dat je dit zegt. (Y)
Zoiets liep ik ook al mee in mijn hoofd. Ik heb ook al te horen gekregen dat ik er ouder uitzie, vooral omdat er wat grijs in mijn baard zit. Volgens mij werd het alleen maar gezegd om indirect aan te geven dat ze de baard niet leuk vinden en oud is niet leuk in de beleving van veel mensen.
Het tegendeel is waar. Als ik nu in de spiegel kijk dan zie ik een stoere man, veel stoerder dan voor mijn baard. Dat maakt me trots en ik voel me er beter door. Jezelf goed voelen heeft wel wat weg van jezelf jong voelen. Ik wil maar zeggen....
 

Peter1971

Baard
Leuk dat je dit zegt. (Y)
Zoiets liep ik ook al mee in mijn hoofd. Ik heb ook al te horen gekregen dat ik er ouder uitzie, vooral omdat er wat grijs in mijn baard zit. Volgens mij werd het alleen maar gezegd om indirect aan te geven dat ze de baard niet leuk vinden en oud is niet leuk in de beleving van veel mensen.
Het tegendeel is waar. Als ik nu in de spiegel kijk dan zie ik een stoere man, veel stoerder dan voor mijn baard. Dat maakt me trots en ik voel me er beter door. Jezelf goed voelen heeft wel wat weg van jezelf jong voelen. Ik wil maar zeggen....

precies, mooi gezegd
 

Skaggy

Volle Baard
Dag beste baardbroeders,

Na enthousiast te zijn geworden door het lezen op dit leuke en leerzame forum is het inmiddels een half jaar geleden dat ik voor het laatst de baard heb getrimd. Aan het begin van mijn baardreis wilde ik een echte baard maar ik had geen idee waar het heen zou gaan met mijn baardgroei. Door alle positieve reacties en goede adviezen op dit forum beleef ik mijn baardreis en die van jullie! nog steeds met veel plezier. Omdat er niet veel zichtbaar verschil is met de foto’s van ruim een maand geleden nu wel de laatste maandelijkse foto update van mijn baardgroei. De baard voelt overigens wel weer wat voller. De snor groeit in een eigen zeer traag tempo maar wordt desondanks elke avond met een extra ‘oliemassage’ beloond. Mocht de snor een groeispurt krijgen of zich anderszins een verandering of belevenis voordoen dan deel ik dat natuurlijk met jullie.

Broeders bedankt voor alle plezier en support tot nu toe! Beard on! (Y):)>

De huidige stand van zaken:

90AD5E2D-256A-4015-ABE0-B3A69E274471.jpeg DD7349BD-7499-4851-93C6-CE515A60AD8E.jpeg 91B6D591-D2CD-4CB8-9758-2D4512F720C6.jpeg
 

Texman

Koning Baard
Ha @Skaggy ,
Je baard begint erg mooi te worden en staat je voortreffelijk (Y)(Y)(Y)
Blijf je snor goed verzorgen want dan haal je daar toch het optimale uit.
Om hem want voller te laten lijken kan je proberen hem met wat balsem in wrijven.
Ik gebruik in mijn baard en snor een combinatie van HA balsem en Reuzel grooming tonic.
Het laatste is een soort haarversteviger maar maakt het haar niet hard maar geeft volume.
Hoewel het product niet echt voor de baard bedoeld is werkt het wel heel goed vooral als je baard met een föhn in model brengt.
Je hoeft dit natuurlijk niet iedere dag te doen maar als je wilt dat je baard er een keer heel goed uitziet dan is dit geweldig.
Texman :)>
 

Skaggy

Volle Baard
De groei van je baard is wel zichtbaar en hij ziet er goed uit .
Dankjewel Berend, fijn om te horen!
[DOUBLEPOST=1578865065][/DOUBLEPOST]
Ha @Skaggy ,
Je baard begint erg mooi te worden en staat je voortreffelijk (Y)(Y)(Y)
Blijf je snor goed verzorgen want dan haal je daar toch het optimale uit.
Om hem want voller te laten lijken kan je proberen hem met wat balsem in wrijven.
Ik gebruik in mijn baard en snor een combinatie van HA balsem en Reuzel grooming tonic.
Het laatste is een soort haarversteviger maar maakt het haar niet hard maar geeft volume.
Hoewel het product niet echt voor de baard bedoeld is werkt het wel heel goed vooral als je baard met een föhn in model brengt.
Je hoeft dit natuurlijk niet iedere dag te doen maar als je wilt dat je baard er een keer heel goed uitziet dan is dit geweldig.
Texman :)>
Bedankt Willem voor het compliment en de altijd fijne tips en adviezen! Tot nu toe nog niet met de föhn in model gebracht. Wel een keer een poging gedaan maar daarvoor heb ik nog niet de handigheid. o_O De snor blijf ik met extra aandacht verzorgen en de balsem tip ga ik uitproberen. (Y):)>
[DOUBLEPOST=1578865207][/DOUBLEPOST]
Mooie baard en die snor komt er wel :)>(Y)
Dankjewel voor je compliment! Ik houd de moet er in. (Y):)>
 

Rothbeard62

Volle Baard
Ha Skaggy,

Heb je hele baard-'reis' doorgelezen, het is een boeiend proces met een mooie baard als resultaat! Mooie kleur (ben bevooroordeeld) en een heel goed model. De snor is altijd het langzaamst groeiende onderdeel van de gezichtsbeharing, dus wees geduldig! :)>
 

Skaggy

Volle Baard
Beste baard, mooi hoor!

Vriendelijke groet, René
Dankjewel René, fijn om te horen!
[DOUBLEPOST=1578954470][/DOUBLEPOST]
Ha Skaggy,

Heb je hele baard-'reis' doorgelezen, het is een boeiend proces met een mooie baard als resultaat! Mooie kleur (ben bevooroordeeld) en een heel goed model. De snor is altijd het langzaamst groeiende onderdeel van de gezichtsbeharing, dus wees geduldig! :)>
Leuk Dave dat je de moeite hebt genomen om mijn Topic door te lezen en bedankt voor de complimenten! Ik ben en blijf geduldig. :D (Y):)>
[DOUBLEPOST=1578954583][/DOUBLEPOST]
Ziet er goed uit Skaggy!
Dankjewel Ger! (Y):)>
 
Banner image
Top