mijn baard avontuur

DNA76

Baard
Late welkom van mij! Succes met de reis (is al een eind gevorderd zie ik). Staat je mooi en het is idd een heel mooie baard zowel qua vorm als kleur! Menig baardbroeder zal stiekem jaloers zijn vermoed ik! Beard on!
 

Carlstein11

Volle Baard
Zo weer een tijdje verder dus weer een een update van mij baard avontuur.
De laatse paar weken heb ik een vreselijke jeuk ,trekkende en branderige huid onder de baard en ik kan er maar niet achter komen waar het door komt.
Aan de huid is niets te zien,gebeuk nog steeds de zelfde producten en heb geen nieuwe producten geprobeerd.
kam en borstel ik dan te hard? of ligt het misschien aan het vele zweten door het warme weer?
Maar we houden vol en gaan gewoon door:cool:


IMG_0218.jpg
 

RCM

Baardaap
Gave baard zeg, mooie kleur en hij staat je echt fantastisch. Ik had ook meer last van jeuk en branderig gevoel, en er was/is ook niets te zien. Ik gebruik nog steeds dezelfde producten maar masseer iets minder in mijn huid. Mijn baard krijgt uiteraard wel dezelfde verzorging als altijd. Ik vermoed dat het een combinatie is van de warmte (zweet), samen met je producten. Ik zou zeggen, probeer het eens uit en savonds na het wassen er niks meer insmeren. Bij mij werkt dat uitstekend. Succes! :)>:)>(Y)(Y)
 
Laatst bewerkt:

dijkie

Zware baard
@carlstein wat een geweldig mooie baard heb je bereikt.
Staat je super goed.
Wat die jeuk en irritatie betreft is mij niet vreemd, erg lastig.
Ik gebruik nu helemaal niets en het gaat nu prima bij mij.

Oh ja alleen een goede baard schampoo !
Maar geen baardolie meer.
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top