Met de baard in een tropical hurricane (windsnelheid tot 117mph)

Jeepie

Baard
Ik zal dit experiment nemen voor al jullie baardbroeders, blijven jullie veilig thuis. Ik ga kijken of een baard bestand is tegen een hurricane die windsnelheden tot 117mph kan behalen!!

Het eiland is verre van voorbereid op een storm als deze, we kunnen hevige regenval al amper aan...

Anyway, mn truck is redneckstijl voorbereid. Zoals een wijs man ooit zei: if it looks stupid but it works, it ain't stupid!!

Snapchat-70727537396652227_zpsbng1tizw.jpg


Snapchat-3349720433931997081_zpsuandsr6k.jpg
 

PerryS

Baard
Toevallig keek ik vandaag voor het weer op Curaçao en zag dat er bij jullie aardig wat regen komt de komende tijd. Ik ben benieuwd!:)
 

Jeepie

Baard
Niet alleen regen.... een snel in kracht toenemende orkaan (dinsdag nog niet eens een storm, binnen een paar uur had ie een naam en nu wordt ie groter en groter) raast straks een aantal kilometers uit de kust langs.... vorige storm (6jaar geleden) stond mn werk 1,5 meter onder water en is er een reddingswerker verdronken, raad is wie er gewoon moet werken komende dagen.... ik maak me stiekem best zorgen over het welzijn van de mensen hier
 

Jeepie

Baard
Mooi gevalletje dood maken met een blije mus...... iedereen zat veilig binnen, bedrijven zijn dicht, zandzakken en muurtjes waren geplaatst.... heel sporadisch op et eiland is een bui gevallen en bij mij in de wijk geen druppel.... ondanks dat de orkaan nu dus categorie 2 is hebben wij tot nu toe geen last gehad. Aruba zit er midden in, voor zo ver ik hoor van locals ligt daar de stroom en dus telefoon enzo eruit. Hier kunnen we alleen nog het staartje krijgen gezien die al gepasseerd is. Hoop commotie om niks dus
 

Tim

Baard
Mooi gevalletje dood maken met een blije mus...... iedereen zat veilig binnen, bedrijven zijn dicht, zandzakken en muurtjes waren geplaatst.... heel sporadisch op et eiland is een bui gevallen en bij mij in de wijk geen druppel.... ondanks dat de orkaan nu dus categorie 2 is hebben wij tot nu toe geen last gehad. Aruba zit er midden in, voor zo ver ik hoor van locals ligt daar de stroom en dus telefoon enzo eruit. Hier kunnen we alleen nog het staartje krijgen gezien die al gepasseerd is. Hoop commotie om niks dus

Nederlandse weerman gehad met code rood???
 

zenn

Zware baard
Wilde zeggen "Pas maar op, zometeen waait ie er af!", maja de storm is al over...
Anyway, gefeliciflapsbaard! :)>(Y)
 
Banner image
Top