Medicijn gebruik effect op baard(grote)?

Boof72

Volle Baard
Zoals het topic al zegt.
Heeft medicijn gebruik invloed op baard cq baardgroei?
Slik zelf best wel wat pillen na mijn hartinfarct vorig aar sept.
Maar weet zelf het antwoord eigenlijk niet.
Iemand?
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Alles wat je naar binnen werkt heeft invloed op wat je buiten ziet, maar het ligt er natuurlijk geheel aan welke middelen je slikt.
Wordt er maar niet paniekerig van, want het zal wel meevallen en mocht je stoppen met de pilletjes en komen te overlijden, dan gaat je baard ook niet veel langer worden.
 

Boof72

Volle Baard
Nee paniekerig zeker niet.
De pillen moeten er helaas in want anders schijnt het op den duur niet goed te gaan met me.
En zoals je al zegt, als het lampje uit gaat groet er nix meer. Maar dat is dan niet meer zo belangrijk :)>

Ik heb opzich weinig te klagen voor de rest, maar vroeg het me gewoon af.
 

Texman

Koning Baard
Medicijnen kunnen we degelijk invloed hebben op haar groei denk maar eens aan chemo therapie. Veel patiënten worden hier (tijdelijk)kaal door.
Andersom kan ook, Prednison schijnt haargroei in het gezicht te bevorderen wat voor dames een ramp is:confused:. Nee heren niet gelijk naar de dokter lopen Prednison heeft hele lelijke bijwerkingen die je niet wil hebben. :eek::eek::eek:
 

Peter1971

Baard
Wil het significant groei haargroei opleveren..dan moet je het denk ik in de medicijnenhoek zoeken dat testosteron verhogend werkt.."in de vorm van anaboolgebruik..anders denk ik niet dat je het verschil kan waarnemen.
 
Banner image
Top