Bossman

Medicijn gebruik effect op baard(grote)?

Discussie in 'Baarden informatie' gestart door Boof72, 18 sep 2019.

  1. Boof72

    Boof72 Baard

    Zoals het topic al zegt.
    Heeft medicijn gebruik invloed op baard cq baardgroei?
    Slik zelf best wel wat pillen na mijn hartinfarct vorig aar sept.
    Maar weet zelf het antwoord eigenlijk niet.
    Iemand?
     
    Texman en ProfessorMelchior vinden dit leuk.
  2. Hartenheer

    Hartenheer Zware baard

    Het ligt eraan wat voor medicijnen je slikt, maar vele hebben inderdaad invloed op je baardgroei.

    Of de medicijnen voor je hart hier ook invloed op hebben zou ik niet weten.
     
    Texman en ProfessorMelchior vinden dit leuk.
  3. ProfessorMelchior

    ProfessorMelchior Administrator Staff Oerbaard

    Alles wat je naar binnen werkt heeft invloed op wat je buiten ziet, maar het ligt er natuurlijk geheel aan welke middelen je slikt.
    Wordt er maar niet paniekerig van, want het zal wel meevallen en mocht je stoppen met de pilletjes en komen te overlijden, dan gaat je baard ook niet veel langer worden.
     
    okt2018, tijn en Texman vinden dit leuk.
  4. Boof72

    Boof72 Baard

    Nee paniekerig zeker niet.
    De pillen moeten er helaas in want anders schijnt het op den duur niet goed te gaan met me.
    En zoals je al zegt, als het lampje uit gaat groet er nix meer. Maar dat is dan niet meer zo belangrijk :)>

    Ik heb opzich weinig te klagen voor de rest, maar vroeg het me gewoon af.
     
    Texman en ProfessorMelchior vinden dit leuk.
  5. ProfessorMelchior

    ProfessorMelchior Administrator Staff Oerbaard

    Je hebt een spectaculaire baardgroei, dus misschien helpen de middeltjes juist.:)
    Best mogelijk, dat we binnenkort pillen bij je komen lenen.;)
     
    Peter1971, okt2018, Boof72 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Texman

    Texman Baardaap

    Medicijnen kunnen we degelijk invloed hebben op haar groei denk maar eens aan chemo therapie. Veel patiƫnten worden hier (tijdelijk)kaal door.
    Andersom kan ook, Prednison schijnt haargroei in het gezicht te bevorderen wat voor dames een ramp is:confused:. Nee heren niet gelijk naar de dokter lopen Prednison heeft hele lelijke bijwerkingen die je niet wil hebben. :eek::eek::eek:
     
    Peter1971, Laurent1965, Yainderidoo en 3 anderen vinden dit leuk.
    Mijnbaard Woody Citrus Baardset
  7. Peter1971

    Peter1971 Baard

    Wil het significant groei haargroei opleveren..dan moet je het denk ik in de medicijnenhoek zoeken dat testosteron verhogend werkt.."in de vorm van anaboolgebruik..anders denk ik niet dat je het verschil kan waarnemen.
     
    ProfessorMelchior vindt dit leuk.
  8. Boof72

    Boof72 Baard

    Dat gaan we dus niet doen
     
    Texman en Peter1971 vinden dit leuk.
  9. Laurent1965

    Laurent1965 Zware baard

    Nee dus, lijkt mij ook een brug te ver....
     
    Boof72 en Texman vinden dit leuk.
  10. Texman

    Texman Baardaap

    Nee dat moet je zeker niet doen. Je wil niet weten wat voor ellende je kan aanrichten.:eek::eek::eek:
     
    Boof72 en Laurent1965 vinden dit leuk.
Bearded Bastard beard oil and balm

Deel Deze Pagina