me even voorstellen

Macx

Baardaap
Hoi beste forumleden, ik wil me even voorstellen, ik ben Max en ben 65 jaar wordt 6 juli 66, ik ben nu echt van plan om een baard te laten groeien na jaren twijfelen heb ik dan toch besloten om me voorlopig niet meer te scheren, want nu ik wat ouder word wil ik nu het nog kan weten wat voor baard ik ga krijgen en of deze zal staan. Ik ben zeer benieuwd.
Ik heb gisteren het verhaal gelezen van Joep, tjonge wat een mooi verhaal was dat.ik ben niet zo'n getallenteerde schrijver zoals Joep maar ik ga zeker wat foto's uploaden met een korte beschrijving erbij.
Op deze foto heb ik nu een stoppelbaardje van een dag of 12 denk ik, ik heb wel begrepen dat ik er vootlopig niks aan moet doen en de boel gewoon laten groeien.
Ik heb hier al veel dingetjes geleerd, vooral de ervaringen van de mensen die voor het eerst een baard willen laten groeien is ontzettend leuk en leerzaam om te lezen, ik hoop hier nog vele malen te komen om de ervaringen van anderen te lezen de mijne met jullie te delen.

Voor nu wens ik iedereen een fantastisch en vooral gezond nieuwjaar! 2021 is een jaar om snel te vergeten ...
1.jpg
Groetjes uit Oosterhout.
 

VinK

Baard
Hoi beste forumleden, ik wil me even voorstellen, ik ben Max en ben 65 jaar wordt 6 juli 66, ik ben nu echt van plan om een baard te laten groeien na jaren twijfelen heb ik dan toch besloten om me voorlopig niet meer te scheren, want nu ik wat ouder word wil ik nu het nog kan weten wat voor baard ik ga krijgen en of deze zal staan. Ik ben zeer benieuwd.
Ik heb gisteren het verhaal gelezen van Joep, tjonge wat een mooi verhaal was dat.ik ben niet zo'n getallenteerde schrijver zoals Joep maar ik ga zeker wat foto's uploaden met een korte beschrijving erbij.
Op deze foto heb ik nu een stoppelbaardje van een dag of 12 denk ik, ik heb wel begrepen dat ik er vootlopig niks aan moet doen en de boel gewoon laten groeien.
Ik heb hier al veel dingetjes geleerd, vooral de ervaringen van de mensen die voor het eerst een baard willen laten groeien is ontzettend leuk en leerzaam om te lezen, ik hoop hier nog vele malen te komen om de ervaringen van anderen te lezen de mijne met jullie te delen.

Voor nu wens ik iedereen een fantastisch en vooral gezond nieuwjaar! 2021 is een jaar om snel te vergeten ...
Bekijk bijlage 20650
Groetjes uit Oosterhout.
Hey Max, welkom op dit leuke forum! Ik ben heel erg benieuwd hoe je baard eruit gezien! Zo te zien heb je al informatie vervaardigd hier en denk ik dat je goed bezig bent om het gewoon z'n gang te laten gaan. Geniet van je baardreis en zorg goed voor je baard! Ik zie veel potentie :)>
 

Macx

Baardaap
Hey Max, welkom op dit leuke forum! Ik ben heel erg benieuwd hoe je baard eruit gezien! Zo te zien heb je al informatie vervaardigd hier en denk ik dat je goed bezig bent om het gewoon z'n gang te laten gaan. Geniet van je baardreis en zorg goed voor je baard! Ik zie veel potentie :)>
Dank Vink, ga ik zeker doen, ik vind het harstikke spannend man! Maar ik heb gezien dat jullie ervaren baardmannen ons zoveel steun geven en goede raad dat het wel moet lukken.
 

Texman

Koning Baard
Hoi beste forumleden, ik wil me even voorstellen, ik ben Max en ben 65 jaar wordt 6 juli 66, ik ben nu echt van plan om een baard te laten groeien na jaren twijfelen heb ik dan toch besloten om me voorlopig niet meer te scheren, want nu ik wat ouder word wil ik nu het nog kan weten wat voor baard ik ga krijgen en of deze zal staan. Ik ben zeer benieuwd.
Ik heb gisteren het verhaal gelezen van Joep, tjonge wat een mooi verhaal was dat.ik ben niet zo'n getallenteerde schrijver zoals Joep maar ik ga zeker wat foto's uploaden met een korte beschrijving erbij.
Op deze foto heb ik nu een stoppelbaardje van een dag of 12 denk ik, ik heb wel begrepen dat ik er vootlopig niks aan moet doen en de boel gewoon laten groeien.
Ik heb hier al veel dingetjes geleerd, vooral de ervaringen van de mensen die voor het eerst een baard willen laten groeien is ontzettend leuk en leerzaam om te lezen, ik hoop hier nog vele malen te komen om de ervaringen van anderen te lezen de mijne met jullie te delen.

Voor nu wens ik iedereen een fantastisch en vooral gezond nieuwjaar! 2021 is een jaar om snel te vergeten ...
Bekijk bijlage 20650
Groetjes uit Oosterhout.
Ha @Macx,
Ook van mij welkom op ons leuke forum :).
Ik denk dat je een goed besluit hebt genomen om je baard te laten groeien.
Het is gewoon heel leuk om te ontdekken wat voor baard je krijgt.
Hou ons maar op de hoogte en jij natuurlijk ook een heel goed nieuwjaar.
Texman :)>
 

tijn

Zware baard
Hoi beste forumleden, ik wil me even voorstellen, ik ben Max en ben 65 jaar wordt 6 juli 66, ik ben nu echt van plan om een baard te laten groeien na jaren twijfelen heb ik dan toch besloten om me voorlopig niet meer te scheren, want nu ik wat ouder word wil ik nu het nog kan weten wat voor baard ik ga krijgen en of deze zal staan. Ik ben zeer benieuwd.
Ik heb gisteren het verhaal gelezen van Joep, tjonge wat een mooi verhaal was dat.ik ben niet zo'n getallenteerde schrijver zoals Joep maar ik ga zeker wat foto's uploaden met een korte beschrijving erbij.
Op deze foto heb ik nu een stoppelbaardje van een dag of 12 denk ik, ik heb wel begrepen dat ik er vootlopig niks aan moet doen en de boel gewoon laten groeien.
Ik heb hier al veel dingetjes geleerd, vooral de ervaringen van de mensen die voor het eerst een baard willen laten groeien is ontzettend leuk en leerzaam om te lezen, ik hoop hier nog vele malen te komen om de ervaringen van anderen te lezen de mijne met jullie te delen.

Voor nu wens ik iedereen een fantastisch en vooral gezond nieuwjaar! 2021 is een jaar om snel te vergeten ...
Bekijk bijlage 20650
Groetjes uit Oosterhout.
Hey hoi Macx. Welkom op het oh zo leuke forum hier. Leuk dat je je ook wil scharen onder de baardboerders hahaha. De komende maanden lekker de baard laten groeien en vooral genieten van de reis. :)>(Y)
 

Macx

Baardaap
Ha @Macx,
Ook van mij welkom op ons leuke forum :).
Ik denk dat je een goed besluit hebt genomen om je baard te laten groeien.
Het is gewoon heel leuk om te ontdekken wat voor baard je krijgt.
Hou ons maar op de hoogte en jij natuurlijk ook een heel goed nieuwjaar.
Texman :)>

Dankjewel Texman, ja, ik ben altijd wel nieuwsgierig geweest of zoiets mij zou staan en vroeger voor het internet tijdperk heb ik het weleens geprobeert maar al snel kritiek en rare opmerkingen , dus dan maar weer eraf halen, ja zo ging dat vroeger. Ik heb altijd getwijfeld en de makkelijkste weg gekozen om maar zoveel mogelijk iedereen tevreden te houden, begrijp je. Maar nu ga ik het echt aan, deze reis en met al die bemoedigende woorden van jullie maakt het al een stuk makkelijker. Ik ga over een paar weekjes een paar foto's uploaden. Tot dan.
[DOUBLEPOST=1640833132][/DOUBLEPOST]
Hey hoi Macx. Welkom op het oh zo leuke forum hier. Leuk dat je je ook wil scharen onder de baardboerders hahaha. De komende maanden lekker de baard laten groeien en vooral genieten van de reis. :)>(Y)
Dankjewel Tijn, ja, ga ik doen en hou jullie op de hoogte van het verloop.
 

Rothbeard62

Volle Baard
Welkom! En veel succes met je baardreis. Je zult merken, het is een mooie verslaving, zo'n baard. Hou ons op de hoogte van je ontwikkelingen en in de tussentijd is hier op het forum veel leuks te lezen! :)>(Y)
 

Yainderidoo

Zware baard
Welkom Macx. Succes met je Baard.....zo te zien wordt het in ieder geval een Grijze! :cool:(Y) Dus ook nog welkom in de "club" van Grijze Baarden.
Je doet me denken aan een schrijver, een acteur?.....waar ik me de naam helaas niet van kan herinneren. ;)
 

Macx

Baardaap
Jullie allen bedankt voor het hartelijk welkom en voor de bemoedigende woorden, ikzal binnenkort een update doen als het tenminste de moeite waard is. Ik ben nu een week of vier verder denk ik, ik heb niet de begin datum genoteerd maar het was ergens begin december. Ik vind dit een fantastisch goed forum en ik heb nog veel baardreizen te lezen, dat is zo leuk hé! de ervaringen van de mensen is zo leuk om te lezen, ik kom bijna elke dag even langs om te lezen dat geeft mij in ieder geval veel steun en plezier om door te gaan.
 

Macx

Baardaap
Welkom! En veel succes met je baardreis. Je zult merken, het is een mooie verslaving, zo'n baard. Hou ons op de hoogte van je ontwikkelingen en in de tussentijd is hier op het forum veel leuks te lezen! :)>(Y)
Het is inderdaad wel een verslaving gebleken, hahaha
 

Michael86

Baard
:) :)> Maar wat een baard heb jij op een goed jaar gekregen! En ik weet natuurlijk niet hoe de tussenfases waren. Maar ik vind je recente foto’s beter. veel beter, in jouw geval verjongt de baard je(Y)
 

Macx

Baardaap
:) :)> Maar wat een baard heb jij op een goed jaar gekregen! En ik weet natuurlijk niet hoe de tussenfases waren. Maar ik vind je recente foto’s beter. veel beter, in jouw geval verjongt de baard je(Y)
De baard groeit gestaag door, nu is de vraag waar zal ik stoppen, of gewoon maar laten groeien.
Ik vind het ook dat de baard een flinke verbetering is en me eerder jonger maakt dan ouder.
Ik ga nu eerst kijken wat er nog in het vat zit, en als ik de grens heb bereikt dan misschien terug snoeien naar een bepaalde lengte.
 

Macx

Baardaap
De baard groeit gestaag door, nu is de vraag waar zal ik stoppen, of gewoon maar laten groeien.
Ik vind het ook dat de baard een flinke verbetering is en me eerder jonger maakt dan ouder.
Ik ga nu eerst kijken wat er nog in het vat zit, en als ik de grens heb bereikt dan misschien terug snoeien naar een bepaalde lengte.
Ik ben nog niet gestopt met groeien.
 
Banner image
Top