Bossman

Mannen uit België? Gent?

Discussie in 'Barbiers en baardshops' gestart door DavyVabeVadeWi, 2 sep 2017.

1. Mannen, ik ga nu al een tijdje naar http://www.romainbarbershop.be, super barbier in Gent.. Liet er ook al eens mijn hoofd scheren, zalig gevoel als je buiten komt!

Onlangs mijn baard laten bijknippen, 40-50 min is de zaak, koffietje/biertje, alles samen 15 euro.. Eerlijke prijs toch?

Ik ga zo om de 3 weken..

Bijgevoegde bestanden:

John1966 en ProfessorMelchior vinden dit leuk.
  2. ProfessorMelchior

ProfessorMelchior Administrator Staff Oerbaard

Mooie prijs, lijkt me. (Y)

3. Cowboy

Cowboy Moderator Staff Oerbaard

Als je tevreden bent is dat zeker een mooie prijs.

Ik betaal het dubbele in Antwerpen :confused:

4. Ardjan

Ardjan Zware baard

Ik geloof dat ik maar in Gent ga wonen :eek: :eek:

John1966 vindt dit leuk.
  5. DNA76

DNA76 Baard

Thx, ben zelf afkomstig van Gent (Ledeberg) maar woon nu te Zulte, ik ga die barbier bij gelegenheid eens opzoeken. Altijd leuk te weten waar de mensen tevreden zijn.

DavyVabeVadeWi vindt dit leuk.
  6. Ik woon niet zo ver van jou DNA76, kga speciaal naar Gentbrugge voor mijn barbier :)

DNA76 vindt dit leuk.
    Mijnbaard Woody Citrus Baardset
  7. DNA76

DNA76 Baard

Vandaag geweest en aangenaam kennismaken Davey. Bedankt voor de tip!
    Eerlijke prijs en hartelijke ontvangst en bediening. Ze hebben er een fan bij nu (Y)
    Headshave + baard bijsnoeien = 35 euro

8. Alain1970

Alain1970 Stoppelbaard

Dan zal ik daar ook eens een afspraak moeten maken. Zal nu nog wel enkel maar voor een headshave zijn.

DNA76 vindt dit leuk.
  9. Toffe baard Alain! Hoe lang spaar je al?

10. Alain1970

Alain1970 Stoppelbaard

Thx, zal op 9/1 18 maanden geleden zijn dat er eens een mes of schaar aan te pas gekomen is

11. DNA76

DNA76 Baard

De foto op het facebookprofiel van romain is het achterhoofd van mij. Zo zie je maar ... met de baard komt de bekendheid vanzelf :D

12. Owla.. Terug kaal

13. DNA76

DNA76 Baard

af en toe een headshave en anders de tondeuse erop. Beetje afhankelijk van hoe koud het buiten eigenlijk is en hoeveel zin ik heb om het hoofd te scheren. Die paar mm haar op je hoofd maken toch een enorm verschil uit vind ik.

14. Thom

Thom Stoppelbaard

Ik ga in Torhout bij Haircrew barbershop . Ik ging er al voor de baardgroei omdat de eigenaars in mn straat wonen. Het interieur is geredesigned, volledig steampunk.

Omdat mijn baardgroei nog maar een 4-tal maand in the wild is heb ik er nog maar 1x de baard gedaan. Dat was zeer ok.

Het unieke is dat het ook wel deels een shop is. Dat is wsl wel bij meerdere barbers zo maar deze staat echt tjokvol haard- en baardproducten. Er is ook een ginafdeling en een sigarenafdeling. Die laatste is echt wel huge.

15. Drossie

Drossie Stoppelbaard

Iemand nog geweest daar?
    Nog steeds tevreden?
    Bij het maken van een afspraak kan je kiezen bij welke barbier van de drie. Zijn ze allemaal even goed of kunnen jullie iemand aanraden?

DavyVabeVadeWi en DNA76 vinden dit leuk.
  16. DNA76

DNA76 Baard

Stijn is de eigenaar en het langste bezig al ... andere twee zijn er nog niet zo heel lang dacht ik. Timo van barbershop Barabas uit Merelbeke heeft daar ook nog gewerkt, ik was tevreden bij hem.
    Hoe het nu is daar weet ik eigenlijk niet, ik ga dichter bij huis naar de barbier. Van wat ik op foto's en insta zie is alles nog steeds in orde ginder.

17. Drossie

Drossie Stoppelbaard

Heb een afspraak voor donderdag bij Stijn. Ik laat iets weten!

Texman vindt dit leuk.
  18. Drossie

Drossie Stoppelbaard

DavyVabeVadeWi en DNA76 vinden dit leuk.
  19. Is inderdaad een topbarbier Ikzelf ben Timo gevolgd (Barabas in Merelbeke)
    --- Dubbele posts samengevoegd, 10 mrt 2019 ---
    Waar ga jij nu? Dacht dat dat wij in dezelfde omgeving woonden? Vlaamse Ardennen?

Bearded Bastard beard oil and balm

Deel Deze Pagina