Mannen met een baard op de motorfiets

Carlstein11

Volle Baard
Als ik dan toch stop met motor rijden
Dan vind ik dit mooier dan een bankstel op 3 wielen;)



aaaaaaaaaa
2017-KTM-X-Bow-RR3.jpg
 
M

MacBeard

Guest
Oeeeeeeerend Hard. Zo te zien @Carlstein11 is dit een Road versie van een Formule E? Gezien het trekoog aan de voorzijden...LoL
[DOUBLEPOST=1539523832][/DOUBLEPOST]
yZQJsA.jpg

Zondag heb ik haar ophaalt.
Een Kawasaki Z650 uit 1979

Op deze motor is het allemaal begonnen.
Als kind voor het eerst achter op gezeten.

Mijn moeder en school vriendin gingen met deze motor naar de disco.

En nu mag ik er kilometers op maken :cool:

Classics 4 Ever Is geen "KwaaiZakie" lol (Y)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Mooi vind ik het wel maar met motorrijden heeft het voor mijn niet veel meer te maken.

Ben ik het mee eens.
Het is eigenlijk de combinatie van alle nadelen van een motorfiets (je zit bijvoorbeeld in weer en wind) EN alle nadelen van een auto (je staat met deze netjes mee in de file daar waar een motorfiets er tussen door kan rijden).
 

Wierie

Stoppelbaard
leuk zo n motor topic op een baard forum.
Heb zelf een HD Streetbob waar ik ongeveer 9 a 10 000 km per jaar op rij.
Dit varieert van rondjes noord tot een dagje heen en weer naar België of een paar dagen naar een motor herberg in Duitsland.
Deze ritjes doen we veelal in groepsverband, we zitten met zo n 20 man in een wapp groep waar een ritje dan ook zo gepland is.
Daarnaast hebben we een keer in de maand een clubavond , in een buurthuis waar het vaak nog wel even gezellig rondhangen is.
 

Bijlagen

  • 002.JPG
    002.JPG
    1,6 MB · Weergaven: 24

Texman

Koning Baard
Ha @Wierie ;
Prachtige HD Streetbob heb je.
Zelf heb ik ook motor gereden.
De laatste motorfiets die ik heb gehad was een Triumph Tiger Explorer 1200.
3 maanden geleden heb ik hem met pijn in mijn hart weg gedaan.
Met mijn gezondheidstoestand is het niet meer verantwoord om op zo'n motorfiets te rijden.
Jammer maar het is niet anders. Wellicht komt er ooit nog eens een veel lichtere motorfiets voor in de plaats.
De foto is gemaakt op de dag dat hij is opgehaald.
Texman :)>
img_1129-jpg.8132
 

Nib85

Volle Baard
Een Tiger 800 is al lichter. ;)

Sowieso ben ik meer van de lichtere motoren, makkelijk sturen en voor een allroad is iedere kilo eentje te veel als je de weg af gaat...

Zoals Jan Dirk Onrust in één van zijn columns omschreef: “...maar wel dat lichter vaak leuker is. Zoals je een balletdanseres vaak aantrekkelijker vindt dan een kogelstootster. Maar als het om machines gaat, lijken de meeste toch het omgekeerde te vinden.”

Sowieso een aanrader voor iedere motorrijder zijn boekje met verzamelde columns “De booswichtenclub - het kwaad in een fluorhesje”. (Y)
 

Texman

Koning Baard
Ha @Nib85 ,
De Tiger 1200 die ik had was ook was ook niet echt bedoeld om offroad mee te rijden.
Het kon wel want ik heb zeer ervaren motorrijders er ware kunsstukjes mee uit zien voeren.
Kijk maar eens naar deze Video. Kevin Carmichael is wel een zeer ervare stuntrijder .
Zelf heb ik hem destijds aangeschaft om lekker mee te kunnen toeren. Want het is een echte km-vreter.
Wat dat aangaat heb ik nog nooit zo'n geweldige motorfiets gehad.
De Tiger 800 is veel meer dan de 1200 gemaakt voor het betere offroad-werk.
En je hebt gelijk zeker als vaak je in druk stadsverkeer moet rijden is een lichte motorfiets veel beter.
Zodra mijn gezondheid het weer toelaat ga ik weer opstappen maar wel op een veel lichtere fiets.
Welke dat gaat worden weet ik nog niet.
Texman:)>
 

dijkie

Zware baard
Ben nu niet geweest ,voorgaande jaren wel een leuke beurs maar kan enorm druk zijn.
Ik had daar vorig jaar bijna een DKW 139, 50cc motorfiets gekocht , had ik het maar gedaan heb er nog spijt van :(
Vorige week ben ik in Kootwijkerbroek geweest ook altijd leuk en gezellig.
Veteranen treffen in Woerden dat vind ik de mooiste (Y) kom daar ook elk jaar.
Ik ga vaak met vrienden de beurzen af, ben gek op oldtimers :) hoe kan het ook anders ben zelf oldtimer ha ha.:D
 

Wierie

Stoppelbaard
8 november, het lijkt wel lente.
 

Bijlagen

  • 45635525_2175579916039350_4121304236166217728_n.jpg
    45635525_2175579916039350_4121304236166217728_n.jpg
    91,1 KB · Weergaven: 12
  • 45831059_2175579862706022_7823284896759021568_n.jpg
    45831059_2175579862706022_7823284896759021568_n.jpg
    108,4 KB · Weergaven: 13

Texman

Koning Baard
Ja, motorrijdend Nederland boft enorm met het mooie weer.
Zo ook de mensen met zonnepanelen.
Wij zitten gewoon nog in de tuin en dat voor november:)
 
Banner image
Top