Mannen met een baard op de motorfiets

Bjorn

Baard
In dit topic kan je plaatjes posten die je online vindt van bebaarde mannen op leuke motorfietsen.
Om het NOG leuker te maken mogen het natuurlijk ook lekkere dames zijn die bij een coole motorfiets staan.
Of je post gewoon een plaatje van jezelf met je motorfiets natuurlijk ;)
Ik zal alvast mijn motorfiets(en) plaatsen.



Mijn huidige Triumph Tiger Explorer
DSCN2106_zps2e8e5c5e.jpg

Mijn andere motor. Een KTM SMT 990
HmMeb3.jpg

En mijn vriendin, onderweg met haar BMW F 700 GS
DSCN3703_zpsbd2fe4c6.jpg
Cool topic dit, ik zie t nu pas, zelf rij ik een bmw r1200 gsa lc uit 2014, ik zal binnenkort eens een fotootje plaatsen, nu ga ik vooral plaatjes kijken.

Mijn levensmotto is 2 wielen voor 4, zelfs nadat ik afgelopen jaar een nekwervel brak op mijn fiets, ik kan niet zonder de 2 wielers.
 

ArjanStH

Baard
Mijn baard is hierop niet te zien, maar die is er nog steeds hoor :)
Half mei motor examen gehaald en direct motor besteld.

Kawasaki Ninja 650 2023 model. Ben er super blij mee.
 

Bijlagen

  • IMG-20230604-WA0001.jpg
    IMG-20230604-WA0001.jpg
    124,8 KB · Weergaven: 24

Texman

Koning Baard
Mijn baard is hierop niet te zien, maar die is er nog steeds hoor :)
Half mei motor examen gehaald en direct motor besteld.

Kawasaki Ninja 650 2023 model. Ben er super blij mee.
Geweldig dat je je motorrijbewijs hebt gehaald en wat een mooi Ninja (Y)(Y)(Y).
Ik begrijp dat je daar heel blij mee bent. Wel een beetje oppassen want die Ninja's zijn pittige rakkers.
Veel plezier en hoor graag je ervaring want ik ben ook een motorfiets liefhebber.
Texman :)>
 

ArjanStH

Baard
Geweldig dat je je motorrijbewijs hebt gehaald en wat een mooi Ninja (Y)(Y)(Y).
Ik begrijp dat je daar heel blij mee bent. Wel een beetje oppassen want die Ninja's zijn pittige rakkers.
Veel plezier en hoor graag je ervaring want ik ben ook een motorfiets liefhebber.
Texman :)>
Ola Texman,

Mijn ervaring is dat het een top motorfiets is. Mooie alles in 1 kunner, niet té snel, maar vlot genoeg. Helemaal verliefd op de looks :)IMG20230626112206.jpg
 

Texman

Koning Baard
Ola Texman,

Mijn ervaring is dat het een top motorfiets is. Mooie alles in 1 kunner, niet té snel, maar vlot genoeg. Helemaal verliefd op de looks :)Bekijk bijlage 26287
Ik vind het een prachtige motorfiets en ook een goede keuze na het halen van je rijbewijs.
Veel mensen stappen te snel op een zware motorfiets en in het huidige verkeer heb je al gauw te veel power. Vooral in de stad kan het lastig zijn om dat goed te beheersen.
Heel veel plezier met je Ninja :)>
 

ArjanStH

Baard
Geweldig dat je je motorrijbewijs hebt gehaald en wat een mooi Ninja (Y)(Y)(Y).
Ik begrijp dat je daar heel blij mee bent. Wel een beetje oppassen want die Ninja's zijn pittige rakkers.
Veel plezier en hoor graag je ervaring want ik ben ook een motorfiets liefhebber.
Texman :)>
Als je me eventueel rond ziet rijden in ons dorp zwaai maar naar me en zal ik even stoppen :)
 

Texman

Koning Baard
Nog weinig baard maar wel een mooie machine deze Harley (Y) :)>.
 

Bijlagen

  • 30a0f1ca6a7d375064d31af71fbfb40e.jpg
    30a0f1ca6a7d375064d31af71fbfb40e.jpg
    72,2 KB · Weergaven: 11

JackL78

Zware baard
@Bjorn Lekker hoor!! Mn zwager en ik hebben elk jaar een zwagerweekend. Lekker een lang weekend weg op/met de motor. In april ben ik met m’n zwager naar de Eifel geweest. Volgend jaar weer maar dan een andere deel.
 

Bjorn

Baard
@Bjorn Lekker hoor!! Mn zwager en ik hebben elk jaar een zwagerweekend. Lekker een lang weekend weg op/met de motor. In april ben ik met m’n zwager naar de Eifel geweest. Volgend jaar weer maar dan een andere deel.
Eifel is ook leuk, voor ons (mijn pa en ik) naast de deur dus daar komen we minimaal 1 x per maand. Luxe probleem
 
Banner image
Top