Man Mask Beard Brush

Hans

Zware baard
Oerbaard
Vandaag aan het einde van de middag mijn onlangs bestelde Man Mask Beard Brush ontvangen, een baardborstel die heerlijk borstelt, niet te hard maar zeker ook niet te zacht, de perfecte balans en de juiste hardheid voor mijn baard :)
Omdat ik graag iets aparts en afwijkends in huis heb is dus de reden dat ik deze borstel bestelt heb bij http://www.manmask.net gevestigd in New York USA.

De afmetingen zijn als volgt:

Lengte: 13 cm
Breedte: 6 cm
Dikte: 3 cm

De Man Mask Beard Brush wordt geleverd met een tasje om de borstel in op te bergen en aangezien het oog ook wat wil is de aangebrachte opdruk een leuke toevoeging, die op zijn beurt net als de rest van de borstel is voorzien van een mooie dikke laklaag.
Het pakketje was met Priority Mail verzonden, verzekerd en geseald.
Hieronder foto's van het pakketje en foto's van de borstel, alles was trouwens zeer netjes geseald en was opgevuld met schuimplastic stukjes om beschadiging te voorkomen, toppie (Y)













 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Gave aanwinst, Hans!

Dat smoelt in ieder geval fantastisch!! :D
Is dat ook varkens cq zwijnenhaar wat in die borstel gebruikt wordt?
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Wow wat een ongelooflijk mooie borstel! Echt supervette opdruk en mooi afgewerkt. NICE! :D
 

Danny

Baard
Ik zag de foto's gisteren al voorbij komen op facebook, een mooie aanwinst voor in de badkamer!

Ik ben inderdaad ook benieuwd wat hoor haar er is gebruikt in de borstel.

Het oogt namelijk niet als varkenshaar.
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Haarsoort = onbekend :(
Helaas heb ik daar geen informatie over maar als ik dit zou willen weten kan ik altijd een mail kunnen sturen naar Man Mask, dat is ook de gok die ik bewust heb genomen door deze borstel gewoon te bestellen. Misschien doe ik dit nog, gelukkig is het een feit dat de borstel precies doet waar hij voor gemaakt is :)
 

Danny

Baard
Het lijkt mij zelfs synthetisch, varkenshaar denk ik niet omdat je zelf al aangeeft dat de haren niet erg stug aanvoelen.

Wat boeit het eigenlijk!
Als het maar gewoon heerlijk zacht aanvoelt!
Geniet ervan Hans!
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
@Hans
Haarsoort = onbekend :(
Helaas heb ik daar geen informatie over maar als ik dit zou willen weten kan ik altijd een mail kunnen sturen naar Man Mask...


Case Closed:D:p(Y):)>
 

Tjeerd

Baard
Mooi spullie als je daar je :) > niet mee in de plooi krijgt weet ik het ook niet.

Verstuurd vanaf mijn NOTE4 met Tapatalk
 
Banner image
Top