Mahoney's Beard Brew Baardolie

Sander

beards be like...
Ik wilde eens wat anders dan de citrus, bos en houtzagerij geuren, dus heb me laten verleiden tot de Mahoney's Beard Brew baardolie met de geur Southern Tabacco. Volgens de website zou deze baardolie verrijkt zijn met de geur van premium tabak, sandelhout, zoete sinaasappel en Bay Rum. En dat klonk mij als levensgenieter als muziek in de oren. Tabak en rum mannen! Tabak en rum.

Eerlijk gezegd kon ik me niet goed voorstellen hoe tabak en rum in een baardolie zou moeten ruiken en dat kan ik nog steeds niet. De Mahoney's Southern Tabacco is een lekker mannelijke, maar toch ook enigszins zoete geur die moeilijk te duiden is. Ik ben er wel gek op en mijn vrouw (die juist meer van de sterke citrusgeuren is) wat er ook direct blij mee.

mahoneys.jpg

De olie is wel wat aan de dunne kant en als je een beetje hold wilt kun je misschien beter voor een wax of balm gaan (en die hebben ze helaas (nog?) niet zo te zien bij Mijn Baard - ik zou direct bestellen!). Maar voor een olie prima te doen.

Wel wat jammer is dat er standaard geen pipetje bij zit. Ik ben nogal lomp en dat gecombineerd met zo'n flesje resulteerde erin dat ik de eerste keer redelijk wat olie in mijn baard had. Iets wat ik helemaal niet erg vond haha.

Concluderend is het een zeer fijne geur en een fijne olie met een wat mindere hold. Als je dus gaat voor verzorging en een fijne geur dan is het zeker aan te raden!
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
De geur zegt me wel wat (Y)

Wat de hold betreft mogelijk nood aan wat anders maar ik heb een excuus nodig om iets te bestellen dus deze uitproberen lijkt me wel wat ;)
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ben de laatste tijd niet meer zo van de olietjes, maar kwam deze zelf laatst ook al tegen. Heb een beetje het zelfde als wat jij had Sander, tabak en rum! Dat moet ik proberen!
Dus wie weet bij een eerst volgende bestelling! Thnx voor de review! :)>(Y)
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Ook dit is weer een review die zeer informatief en nuttig is, nodigt wel
gelijk uit om te gaan proberen, wie weet dus binnenkort maar eens doen ;)
 
Banner image
Top