Mad Viking Beard

LuckyBasterd

Volle Baard
Mijn potjes beginnen op te raken (eindelijk) en wil toch iets proberen.. althans dan met name alleen met wat olieen en een universele geurloze balm..
maar ook na de enthousiate @Yainderidoo ben ik toch wel benieuwd geraakt naar Jotunns Brew oil / balm...

Zelf ben ik van de olie als ik uit bad kom en dan eventueel wat balm om te stijlen als het nodig is.. Heb je een geurloze dan kan het (bijna) overal bij.

Kijk en dan nog een mooie bossman zeekbak zoals @zenn beschrijft in zijn post (Wat heb jij thuis....)

#mehappy :)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Waarom is de prijs bij Barbatum lager, dan bij MijnBaard.nl ?

Voor degenen, die een aankoop bij Barbatum gedaan hebben het advies: kijk even naar de houdbaarheidsdatum!

Ik heb even navraag gedaan en Barbatum heeft lang geleden één maal een order bij Mad Viking geplaatst, dus naar alle waarschijnlijkheid willen ze van de oude voorraad af.
MijnBaard.nl heeft zo'n grote doorloop in de producten -mede door de levering in meerdere landen-, dat de producten van Mad Viking "verser" zijn.
 

Yainderidoo

Zware baard
kijk even naar de houdbaarheidsdatum
Ik heb even gekeken op het blikje met Mad Viking balm en op de flesjes jelly....ik zie geen houdbaarheid datum. Wel een (denk ik) charge nummer. Reuzel? Geen datum. Superfurry Beer beard wash? Geen datum. Beardbrand wash en conditioner ook geen datum. Tuinen Baardolie? Ook niet? Huh? Zeker niet belangrijk? :confused::eek:
 

Yainderidoo

Zware baard
Onder het flesje MV Jelly staat bv. 91666 Kun jij daar een datum uit distilleren? Het is echt het enige dat ik op het spul kan vinden? Gek. 1966? Dan is het echt Hippiespul Hahahahaha....:D:D:D(Y) De Tuine Baardolie staat bv. 170791 ? 17 juli .. ?
Jij hebt veel contact met die bedrijven? Kun jij er niet achter komen hoe het zit met die vermaledijde nummers? Kunnen we met z'n allen weer van leren ;).
Hebben anderen wel eens op hun potjes, flesjes en bakjes of tubes gekeken.? Ik ben anders wel redelijk precies met die dingen. :oops:...met etenswaar bv. Hier met dit spul eigenlijk niet aan gedacht. Alleen dat er zo veel mogelijk "goed" spul in zit en geen synthetische rotsooi. :oops:
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
De nummers verwijzen naar de batch, waarin de partij gemaakt is.
Ik zal eens informeren of het mogelijk is via deze een datum te bepalen.

Van de Barbatum Jotunns Brew heb ik van Mad viking ondertussen de informatie gekregen, dat zijn laatste bestelling bij hen van drie jaar geleden dateerd. :confused:
 

Texman

Koning Baard
Ik heb zo juist de baardbalsem binnen en alleen even geroken. Mijn eerste indruk: de geur is fantastisch en roep bij mij gelijk herinneringen op uit de jaren 60 toen wij naar underground muziek luisterden en naar Paradiso in Amsterdam gingen. Tot grote ergernis van mijn ouders staken wij bij het afspelen van de muziek nog wel eens een staafje wierook aan.
Wat weet u toevallig van de Velvet Underground:), the Iron Butterfy:) en de Softmachine:)
Ik dwaal nu een beetje af maar de ik kom nog wel even terug op de balsem zodra ik hem heb gebruikt.
Gisteren heb ik de baardbalsem van Mad Viking gebruikt de geur is inderdaad heel lekker. Wat ik zelf minder prettig vind is dat de geur wel heel erg lang aanwezig blijft (eigenlijk de hele dag). Voor wie dit graag wil is dit echt een aanrader. Zelf vind ik dat een geur niet al te lang moet blijven hangen. Voor de rest is het gewoon een goed product wat ik alleen zal gebruiken als ik uit ga.:)
 

Yainderidoo

Zware baard
Op mijn vraag aan Mad Viking wanneer Jotunns brew geintroduceert is hebben ze dit gestuurd:
Schermafbeelding 2019-08-26 om 13.08.47.png
Dit conflicteert met hun opgave dat Barbatum drie jaar geleden voor het laatst aldaar heeft besteld. Het word steeds vreemder. Gelukkig ziet mijn Jotunns brew er niet raar uit (vloeistoffen scheiden zich niet ongewoon of zoiets) en ruikt het prima.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Dan zal het twee jaar geweest zijn. Soie.
Barbatum heeft na die ene keer nooit meer iets bij Mad Viking besteld. Het was meer om het prijsverschil met Mijnbaard.nl te verklaren.
Gewoon lekker gebruiken en van genieten, want het is goed spul.
 
Banner image
Top