Mad Viking Beard

Hartenheer

Zware baard
Mad Viking Beard uitgeprobeerd omdat ik hier positive berichten van gelezen had.
Wat valt dat tegen zeg.
Ten eerste heb ik waarschijnlijk een totaal verkeerde lucht gekozen. Het ruikt muf naar een oude rookstoel

Als je het in de handen wrijft doet het eigenlijk niets, je verdeelt het gewoon. Het wordt niet zachter of soepeler, het is gewoon bagger vet.
Smeer je het in de baard dat is het een vette zooi. In eerste instantie dacht ik dat dit wel zo ''opdrogen'' en dan een hold zou geven.
Mijn baard in model gebracht en afwachten.
Vergeet het maar, je kan net zo goed vaseline in je baard smeren, dat heeft hetzelfde effect

Je baard blijft vet aanvoelen en het geeft zeer weinig hold.

Voor mij een drama onder de baardproducten.
 

Baardforum Admin

Administrator
Mad Viking Beard uitgeprobeerd omdat ik hier positive berichten van gelezen had.
Wat valt dat tegen zeg.
Ten eerste heb ik waarschijnlijk een totaal verkeerde lucht gekozen. Het ruikt muf naar een oude rookstoel

Als je het in de handen wrijft doet het eigenlijk niets, je verdeelt het gewoon. Het wordt niet zachter of soepeler, het is gewoon bagger vet.
Smeer je het in de baard dat is het een vette zooi. In eerste instantie dacht ik dat dit wel zo ''opdrogen'' en dan een hold zou geven.
Mijn baard in model gebracht en afwachten.
Vergeet het maar, je kan net zo goed vaseline in je baard smeren, dat heeft hetzelfde effect

Je baard blijft vet aanvoelen en het geeft zeer weinig hold.

Voor mij een drama onder de baardproducten.

Dat klinkt niet best @Hartenheer..
Mail even naar [email protected], dan regelen we het met je.

Groet,
Sebastiaan
 

Hartenheer

Zware baard
Dit ligt niet aan mijnbaard.nl, Sebasitaan

Daar is de service bijzonder goed, En als je met vragen zit, krijg je altijd antwoord.

Mad Viking Beard is naar mijn menig een slecht product.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Jammer dat het je zo tegenvalt.

Duidelijk eentje dat ik voorlopig niet ga proberen :confused:
 

Edwin61

Baard
Ik heb vorige week Mad Viking Mjolnir baardolie XXL en baardbalsem XXL bij Mijn Baard besteld, zaterdag kwam het pakket binnen en bij het openen kwam mij een heerlijke lucht tegemoet want de dop van de baardolie was door midden. Vandaag contact opgenomen met Sebastiaan en die stuurt gelijk een nieuwe fles op dus prima service.

Mij bevalt de Mad Viking juist heel goed smeert makkelijk in en de baard wordt helemaal niet vet of plakkerig en de geur is lekker en niet overheersend.
 

Kale666man

Baardaap
Zeker goede service,en met zo,n baard kunnen ze beter een vat opsturen.
Nee gekheid,maar is zeker goed geregeld maar vaak gaan er dingen stuk bij degene die koerier is.
En er wordt niet altijd even voorzichtig met pakketjes omgegaan.
Zeker tegenwoordig,want alles is via de luie stoel te bestellen.:p
 

zenn

Zware baard
'K heb zelf de Ravn Rom, Ragnarok & Orchard baardbalsem + Ingen Doft baardolie hier liggen. Gewonnen bij een wedstrijd en de olie los gekocht; de geuren zijn heerlijk, maar de hold vindt 'k tegenvallen & voelt voor mij te vettig aan. Daarentegen vind 'k de olie geweldig; geurloos, verzorgend & wordt snel opgenomen.
 

Bassie

Baard
Dank voor de review Zenn dit maakt me alleen maar meer benieuwd naar de olie.
Ik ben geen fan van balsems, gebruik liever wax voor de hold. Heb Mr bear en woody liggen en die doen het prima (Y)
Vanwege de veelal goeie reviews over de viking olie daar een xxl pot van besteld.
Komt vandaag binnen, dus morgen heb ik mijn eerste bevindingen :p
 

Bassie

Baard
Goed, door een (iets...) uitgelopen feestje gisteravond, vandaag helaas nog niets kunnen gebruiken.

Pakket was om de afgesproken tijd/datum binnen, en was knap verpakt.

Vanwege het bestellen 2 items van meer dan (ik geloof) 4 tientjes totaal nog een cadeautje uit mogen zoeken. Naast de gekochte Mad Viking Ravn Rom olie, en een extra potje woody wax een klein flesje woody olie gekozen. Ook die ken ik nog niet namelijk :D

Ik heb er wel even aan geroken alvast natuurlijk :cool:

De woody olie ruikt precies naar de wax, lekker houterig. Persoonlijk vind ik ze naar een nieuwe blokhut ruiken, of een sauna. Dat ze hetzelfde ruiken vind ik pretttig aangezien ik bijna altijd olie en wax in de baard heb en niet zo'n mixer ben qua geuren.

De Ravn Rom ruikt absoluut heerlijk. Heb een dopje voor de neus liggen en kan er bijna niet vanaf blijven. Rumtonen, nootmuskaat, en nog een aantal andere, voor mij zo niet herkenbare, maar voornamelijk zoetere geuren lijkt het wel. Zo in de dop voert geen enkele geur echt de boventoon.

Kan niet wachten tot morgen, dan hangt deze geur de hele dag in mn :)> (Y)
Ik hoop dat de geuren dan ook zo subtiel blijven.

Er volgt dus nog een olieupdate, na gebuik ;)
 

Bijlagen

  • 20180805_211842.jpg
    20180805_211842.jpg
    3,5 MB · Weergaven: 33
Banner image
Top