Mad Viking Beard RAVN ROM

Baart

Stoppelbaard
Hier dan korte review van de Mad Viking RAVN ROM baardolie. Ik heb deze baardolie gekocht omdat de Bay Rum olie van Grave Behore Shave uitverkocht was en ik hoopte dat deze in de buurt zou komen gezien de vele goede commentaren over de geur van Bay Rum. Ik kan de 2 wel nog niet vergelijken maar dat zal in de toekomst er zeker wel van komen :)

yzzeff.jpg


Samenstelling van deze heb ik ook een foto bijgevoegd, zoals gebruikelijk een hoop basis oliën en als geurtje Bay Rum en Bergamot wat naar mijn mening super goed ruikt. De olie is niet bepaald dik of vettig, is vergelijkbaar met de andere oliën die ik heb en smeert vlot uit en trekt snel in. De geur blijft redelijk goed hangen, zou niet zeggen een volledige dag maar toch wel halve dag afhankelijk van hoeveel je gebruikt ook natuurlijk.

lQFXkk.jpg


Flesje is er één met pipetje en het is een goed doseerbaar, want hier heb je ook verschillende soorten van en sommige zijn beter dan andere. Al bij al een goede aankoop en heerlijke geur en dat alles voor de prijs van 14,95 / 30ml wat bij de "goedkopere" oliën valt, dus zeker positief als je van veel smeren houdt :)
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Thanks wederom voor de review.
Goed om te zien dat er steeds meer goede, betaalbare oliën op de markt komen. In een jaar tijd is er heel veel bijgekomen.

30ml voor een kleine 15,- euro is zeer schappelijk.
 
Banner image
Top