Mad Viking Beard Conditioner Review

Weeble

Volle Baard
20190207_132857-jpg.11099


Na alleen een Andrelon conditioner te hebben gebruikt voor mijn baard leek het me tijd voor een eerste echte 'baard-conditioner' uit te proberen. Ik had goede reviews gelezen over de conditioners van Mad Viking, dus die maar eentje besteld.
Ik ging in eerste instantie voor 'Mjolnir' (Cederhout, Sandalwood en Munt geuren) maar deze was helaas uitverkocht, dus ging ik voor The Hollow ( ceder-, denne- en Sandalhout met een twist van Vetiver). Hier mijn review na het product 5x gebruikt te hebben.

Gebruik:
Een baardconditioner zou er voor moeten zorgen dat je baard zacht en gevoed wordt. Na 2 minuten intrekken spoelde ik mijn baard uit en eerlijk waar; Mijn vingers gleden heel smooth door de haren heen. Ook als de baardharen na het douchen te zijn opgedroogd kan ik nog steeds makkelijk er door heen kammen. Het product lijkt zijn werk te doen!

Geur:
De geur kan ik omschrijven als 'zoet-aards', alsof je een Dwerg bent die na een dag in de mijnen te hebben gewerkt zich opmaakt om bij de lokale taveerne een paar leuke donzige Dwergvrouwtjes te ontmoeten. Het is geen geurexplosie maar het blijft wel subtiel hangen.

Verdict:
De conditioner doet zijn werk goed. De geur kan niet voor iedereen zijn weggelegd, maar er zijn wel meerdere geuren verkrijgbaar die wellicht weer beter bij een ander passen. Voor € 17,50 voor 236 ml is het allicht duurder dan een Andrelon flesje, maar in verhouding toch wel een van de voordeligste baard conditioners op de markt. Ik beveel het product aan!:)>(Y)
 

zenn

Zware baard
Nice (Y)

Alleen raar btw dat mijnbaard.nl de shampoo's en conditioners apart verkoopt, terwijl op MadViking zelf alles is veranderd naar een 'wash' kan, welke 2-in-1 is. :rolleyes:
 

Weeble

Volle Baard
Nice (Y)

Alleen raar btw dat mijnbaard.nl de shampoo's en conditioners apart verkoopt, terwijl op MadViking zelf alles is veranderd naar een 'wash' kan, welke 2-in-1 is. :rolleyes:

Dat wist ik nog niet. Misschien dat de wash een probeersel is van Mad Viking en nog niet geëxporteerd wordt.
 
Banner image
Top