Lush Kalamazoo

Diederik

Volle Baard
Onlangs van mijn vrouw een potje Kalamazoo beardwash van Lush gekregen.
236dd31dde26c54dd4914067e82443c7.png


Nu ik het een paar weken gebruik is het tijd voor een korte review.

De verpakking zegt het volgende:
6f41cf5e4e12662d205ecc617d3b630c.png


Het is gek spul zo op het eerste gezicht. Het is een klei-achtige substantie die wat op haarpaste lijkt. Tegelijkertijd voelt het niet plakkerig aan, maar juist wat glibberig.

In gebruik is het ook gek spul. Het gekste is dat het niet schuimt. Het voelt dus alsof je haarconditioner op je bakkes smeert.

Het ruikt overigens heerlijk fruitig. Het maakt je baard zeker lekker schoon en fris, met een lekker squeeky gevoel. Baardje voelt beetje stroef aan als ie nat is, maar eenmaal droog is hij lekker zacht en luchtig.

Gek spul, maar wat mij betreft een aanrader.
Prijs weet ik niet, want een kadootje.

Groet, D.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Bedankt voor de review (Y)

Zelf ook een paar jaar geleden al eens gebruikt toen ik op rondreis was door zowat elk Europees land en ik weinig plaats had voor bagage op de motor ;)
 

zenn

Zware baard
Klinkt goed, vind Lush alleen een verschrikkelijke zaak; krijg gelijk jeuk in m'n neus als 'k daar binnen stap.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Bwah........ik kom er in Antwerpen hooguit één à twee keer per jaar met Cowgirl en vind het allemaal wel mee vallen.

Vaak zijn er handige dingen te vinden als alternatief op veel te grote flacons en overdaad aan chemisch spul dat ze overal in draaien.
 
Banner image
Top