Lockdown baard

Leferink92

Stoppelbaard
Heren,

Ik ben, zoals waarschijnlijk velen in Nederland, begonnen met het laten staan van mijn baard tijdens de huidige lockdown. Dus de baard die je nu ziet, zit een dikke maand op mn hoofd.

Aangezien de barbiers gesloten zijn, probeer je via Google wat wijzer te worden. Zo kwam ik op dit forum terecht en dacht ik. Laat ik de wijze heren hier eens vragen om wat tips.

Ik ben al begonnen te smeren met een olie en een balsem. En hier en daar gaat de trimmer er langs. Verder natuurlijk geen flauw idee waar ik mee bezig ben. Hebben jullie ideeën hoe nu verder? Gewoon laten groeien? Zit mijn halslijn te hoog/laag etc?

Gr uut Twente

*Ik zie nu dat ik dit topic waarschijnlijk ergens anders had moeten plaatsen. Mocht ik dit moeten wijzigen, dan hoor ik het ;) Maarja, uiteindelijk is t bericht hetzelfde.
 

Bijlagen

  • 20210128_200915.jpg
    20210128_200915.jpg
    592,2 KB · Weergaven: 79
  • 20210128_200942.jpg
    20210128_200942.jpg
    591,1 KB · Weergaven: 76
  • 20210128_201025.jpg
    20210128_201025.jpg
    547,1 KB · Weergaven: 72
Laatst bewerkt:

RonSon

Baard
TRIMMER???????? . Donder dat ding voorlopig in een kast of pleur hem weg. Geloof me, ik spreek uit ervaring. Laat het voorlopig eerst lekker groeien, was het 3 keer per week met een goede baard shampoo/zeep en gebruik baardolie wat je al doet.

Maar de eerste maanden dus NIET trimmenn

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk
 
Mooie kweek voor een maandje hoor. En hij ziet er ook netjes uit dus bijwerken lijkt mij nog niet nodig maar ik snap het wel. Vooral van je eigen baard zie je elke onvolkomenheid. Misschien hier en daar een springerige haar of een kaal plekje dat heeft iedereen.

Tot zover iig al een mooie baard want volgens mij heb je er al automatisch een prima model in. Iets langer laten groeien is ook leuk en geeft een heel ander aangezicht. Als je niet echt een doel hebt dan zou ik het gewoon een poos aankijken, korter kan altijd.

Succes

Sent from my Galaxy S8+ using Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Ha @Leferink92 ,
Ook van mij welkom op ons leuke forum :).
Je bent gezegend met een mooie baardgroei want voor een maand groeien ziet het er al erg goed uit (Y)(Y)(Y).
Probeer je wanglijn zo hoog mogelijk te krijgen en je halslijn zo laag mogelijk en hou de lijnen van je baard zo strak mogelijk.
Zo komt je baard nog beter tot zijn recht. Hier en daar een uitstekend haartje inkorten is ook prima.
Eigenlijk doe het best goed dus ga zo door en laat je baard nog wat langer groeien het zal je goed staan.
Succes en veel plezier hier,
Texman :)>
 

tijn

Zware baard
Hoi welkom hier op het oh zo gezellige forum. Laat het lekker allemaal een maand of 3 groeien. Daarna kan je beslissen of je voor lang of kort gaat. Vind het er voor een maand al prima uitzien hoor. Zo ga je tich lekker het weekend in.
 
Banner image
Top