Leuke websites voor baardmannen

Texman

Koning Baard
Dit is een mooi voorbeeld hoe een goed getrimde halslijn eruit moet zien zeker als je je baard door wil laten groeien tot een veel langere baard (Y)(Y)(Y).
Als je halslijn op de kaaklijn gezet wordt komt de baard als het ware op je wangen te liggen.
Onder je kaaklijn valt je huid iets naar binnen waardoor dat effect nog iets wordt versterkt :eek:.
Neem deze foto vooral mee naar de barbier om te voorkomen dat het fout gaat.
Texman :)>

8191941cf8c599bbba70cf3734cb94dc.jpg
 

tijn

Zware baard
Dit is een mooi voorbeeld hoe een goed getrimde halslijn eruit moet zien zeker als je je baard door wil laten groeien tot een veel langere baard (Y)(Y)(Y).
Als je halslijn op de kaaklijn gezet wordt komt de baard als het ware op je wangen te liggen.
Onder je kaaklijn valt je huid iets naar binnen waardoor dat effect nog iets wordt versterkt :eek:.
Neem deze foto vooral mee naar de barbier om te voorkomen dat het fout gaat.
Texman :)>

8191941cf8c599bbba70cf3734cb94dc.jpg
Ik zou willen dat ik zo n lage halslijn had
 

Macx

Baardaap
Ik was deze topic nog niet eerder tegen gekomen, mooi man, kan ik hier wat links kwijt die nu op mijn profiel pagina staan.
 

Bart1986

Baard

Texman

Koning Baard
Hele leuke sites met mooie foto's van vroeger.
Ik begrijp uit de begeleidende tekst dat in de victoriaanse tijd mannen hun baard lieten staan om te imponeren of om bij een bepaalde maatschappelijk klasse te horen. Sommige baarden zijn daardoor wat extreem.
 
Banner image
Top