Leuke baardfilmpjes

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Dit lijkt me echt heel gezond voor de baard. ;)
En je hebt er heel het jaar plezier van.................als je nog maandenlang overal glitters vind. :D
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Elk jaar kom je die vreselijke horror weer tegen in de aanloop naar de feestdagen :rolleyes:
Ja, heel bizar. Als je iemand voor zou stellen om een pot met glitters in zijn hoofdhaar te strooien, zouden ze je waarschijnlijk vragen of je niet spoort, maar het lijkt erop of ze een baard niet serieus nemen en als een grappig en tijdelijk accessoire zien.
 

Texman

Koning Baard
Ik vind dat commerciële gedoe voorafgaand aan de kerstdagen toch al niks.
Je wordt nu al gek van de kerstmuziek op Sky Radio. Dus daar luister ik even niet naar.
Laat staan dat ik mijn baard laat verzieken door mensen die alleen maar uit zijn op financieel gewin.
 
  • Like
Reactions: RCM

RCM

Baardaap
Ik vind dat commerciële gedoe voorafgaand aan de kerstdagen toch al niks.
Je wordt nu al gek van de kerstmuziek op Sky Radio. Dus daar luister ik even niet naar.
Laat staan dat ik mijn baard laat verzieken door mensen die alleen maar uit zijn op financieel gewin.
Dat klopt helemaal Texman. Je ziet en hoort voorafgaand aan deze feestdagen heel erg veel altijd. Veelal draait om commerciële belangen, waar je als consument dagelijks me geconfronteerd wordt! Het goede nieuws is natuurlijk dat wij zelf kunnen beslissen om er wel of niet aan mee te doen. Dus mooi niet, ook ik laat mijn baard niet verzieken door mensen die alleen maar uit zijn op financieel gewin.
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Ach dit is als geintje begonnen.. Een setje kleine kerstballen en een slinger er door weven of een strikje...
That's all!

Degene die met verf of een schaar of een andere plak/lijm zooi aan komt mag het in zijn eigen (borst)haar smeren :p
 

RCM

Baardaap
Ze mogen er een paar ballen in hangen een foto en klaar :)
Hahahaha, weet je het zeker??

CenDZBr.jpg
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Ach we zijn het allemaal al geweest, Piet, sinterklaas, paashaas... kerstman alleen nog niet.. ach.. dan beginnen we met de kerstBOOM
 
Banner image
Top