Leuke baardfilmpjes

Jeepie

Baard
Ik vind die honda helix ook wel dik!! Hebben er zo eentje een jaartje terug nog verlaagd, opgefokt en verbouwd in de shop waar ik toen werkte. Mooi speelgoed!!!
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
al heb ik wel het idee dat hij de laatste tijd meer bezig is om zichzelf te promoten...
Ja nogal. Waar hij eerst serieus bezig was met zijn raadgevingen als barbier over baarden lijkt hij nu op een soort Amerikaanse predikant, die babbelt over tabakspijpen, whiskey-soorten en sterrenstelsels, omdat hij geld wil verdienen als YouTube-blogger.
Voorheen vond ik hem interessant, momenteel irritant.
 

zenn

Zware baard
Ja nogal. Waar hij eerst serieus bezig was met zijn raadgevingen als barbier over baarden lijkt hij nu op een soort Amerikaanse predikant, die babbelt over tabakspijpen, whiskey-soorten en sterrenstelsels, omdat hij geld wil verdienen als YouTube-blogger.
Voorheen vond ik hem interessant, momenteel irritant.

Jammer is dat hé. Zie het ook veel met van die youtube gamers gebeuren; worden dan gesponserd door bedrijf X, dat spel is dan 'je van het'. Vervolgens gesponserd door rivaal bedrijf Y, dan is hun spel weer helemaal het. En ook de vele product aanprijzingen; je moet product X hebben, want dit zorgt ervoor dat je... Het gaat op een gegeven moment alleen maar om de $$$/€€€, waarbij de echte inhoudelijke kwaliteit achteruit holt.o_O:confused:
 

zenn

Zware baard
'K schiet toch elke keer als 'k deze reclame zie, stiekem in de lach; "Ome Martijn met z'n kriebelbaard" :)>


Tijdens het zoeken naar die reclame, kwam 'k ook nog een andere tegen; die gast die Santa speelt deed me denken aan Allessandro Manfredini.

 

Derek

Baard
Dag heren!

Ik weet niet of iets van deze band al was gepost, maar.als je goeie muziek wil voor de baard ik heb ze!!
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
The Beards zijn hier inderdaad al ooit ergens de revue gepasseerd, maar altijd leuk om ze even opnieuw te bekijken ;)
 
Banner image
Top