Let it grow

DNA76

Baard
Congratz Alain! Dus als ik het goed zie, heb je na 2 jaar een baard tot aan de tepels :)>. Knappe baard (Y)
 

Alain1970

Stoppelbaard
Hoe zou het met @Alain1970 en zijn marathon Baard zijn? Prachtige Baard heeft die man toch ook! (Y)
Amai, lang geleden dat ik nog iets gepost heb Na 25 maanden baardgroei had ik vorig jaar in augustus besloten om hem echt te kortwieken omdat het nu eenmaal als marathonloper niet zo praktisch is met een lange baard. Maar kon het niet echt gewoon worden dus vanaf januari terug begonnen met laten groeien en voel mij daar toch veel beter bij. De ene zegt dat ik aandacht wil trekken, de andere zegt van niet doen. Maar hey, f**k you, ik doe gewoon waar ik mij goed bij voel en ik weet 1 ding. Die flater zal ik geen 2x begaan De foto's zijn voor, na en nu
de67d5f4d541ae01e38f51d778280693.jpg
efd4e81fe857c46a1b80af44eba60c91.jpg
1550833750852~3.jpeg

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 

Yainderidoo

Zware baard
Hey hallo Alain. Leuk dat je wat van je laat horen. Yain hier. ;)
Die "lange" was wel heel erg mooi hoor! Is het de bedoeling dat de Baard weer zo'n formaat krijgt?
Je zegt dat het niet zo praktisch is met marathon lopen. Kun je hem (als hij die lengte heeft) niet in twee gedeelten splitsen en achterom in je nek "knopen"? Is niet als grapje bedoeld.....alhoewel het in eerste instantie misschien wel apart zal staan. :eek:
Een broer van mij had vroeger een hele lange snor....hij kon beide punten in de nek aan elkaar knopen. :rolleyes: Daar moest ik nu ook even aan denken.:)
 

Hartenheer

Zware baard
Opmerkingen brengt mij juist aan het steigeren.
Dat heb ik al van jongs af aan hoor.
Mijn ouders vonden het lange haar helemaal niets, je lijkt wel een meisje. In plaats van mij hiermee te ontmoedigen had ik de volgende dag een grote roze strik in gedaan.
En hier de hele dag mee gelopen.
Nooit meer iets over mijn lange haar gehoord. :rolleyes:
 

Texman

Koning Baard
Ha Alain,
Ook ik schrok even toen ik door je foto's scrolde maar ik begrijp het wel.;)
Nog niet zo lang geleden reed ik motor en een lange baard en een integraalhelm is ook geen goed idee.
Daar heb ik altijd rekening mee gehouden.
En natuurlijk moet je doen waar je je goed bij voelt. Je weet nu wat voor baard je kunt laten groeien dat nemen ze niet meer van je af.
Succes met het marathonlopen het is een prachtige sport.
Texman:)>
 
Banner image
Top