lekker geurende baardolie / baardbalm

Johnny

Stoppelbaard
hey mensen,

ik vroeg me af welke baardolie fijn in gebruik is , na wat zoeken op internet kom ik apothecary87 vaak tegen als goeie olie.
maar vind ik deze vrij duur, maar de geur moet wel heerlijk zijn.
nou vraag ik me af of er een goeie olie is die lekker ruikt en goed is maar dan iets goedkoper..
hout geur vind ik niks, deze heb ik nu in huis ( eigen merk kruidvat).
verder lees ik dan een baardbalm ook nodig is , kan dit in combinatie worden gebruikt met baardolie of niet? of is 1 van beide goed?

hoor graag van jullie
 

RCM

Baardaap
Tja, het is wel heel erg persoonlijk welke baardolie nu fijn is. Ze zijn verkrijgbaar vanaf een paar euro tot.....De geur is al helemaal persoonlijk natuurlijk. Er staan hier op het forum wel een aantal topics en reviews waar je heel veel info kan vinden. Neem de moeite en tijd om het allemaal eens rustig door te lezen. Succes ermee!!
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
@RCM heeft helemaal gelijk: kijk eerst eens bij de topics over verzorgingsproducten, baardolie, baardwax. Daar had je ook kunnen lezen, dat iedereen op het forum zonder uitzondering een groot liefhebber van de baardolie en baardzalf van Kruidvat is.....ahum.;)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Erg persoonlijk wat de geuren betreft.

Kruidvat,.............zoals reeds vermeld..................neen bedankt
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Ik heb zelf altijd geurende olie gehad, echter zit ik te denken zelf te gaan mixen met pure olieen. Dus geen extra geurtjes
Nu ik een paar balsems heb is die geur vele malen aangenamer.

Na het douchen, de niet geurende olie er in... Dan laten intrekken en daarna als afsluiter de balsem er over..
Nou ik moet zeggen die mag geurend zijn.. en bevalt me prima!
 
zoals in de andere topic door mij gemeld, Holy Santa! Who axed the tree is mijn favoriet. maar Satan's Bluff is ook wel lekker!
 
Banner image
Top