Layrite baardolie

tijn

Zware baard
Ik kwam op de een of andere manier op het internet deze baardolie tegen.
Een dikkere baardolie.
Nieuwschierig als ik ben heb ik deze gekocht.
Ik gebruik het nu een paar dagen ennnnn ik ben er blij door verrasd hahahaha.
Het is tussen een olie en boter achtig goedje wat zich heel makenlijk laat aanbrengen. Ik heb het idee dat het de baard lekker hydrateerd( zeker als je het s nachts gebruikt). De baard voelt zacht aan. De geur tsja dat vind ik altijd zooooooo moeilijk hahahaha. Net als je de geur herkent is het toch weer niet die geur. Ergens een vanille achtige geur. Niet erg overheersend vind ik. Ik vind het een fijne baardolie en hij zal zeker een blijvertje worden.
 

Bijlagen

  • 20220305_094440.jpg
    20220305_094440.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 22

Fox

Zware baard
Ik kwam op de een of andere manier op het internet deze baardolie tegen.
Een dikkere baardolie.
Nieuwschierig als ik ben heb ik deze gekocht.
Ik gebruik het nu een paar dagen ennnnn ik ben er blij door verrasd hahahaha.
Het is tussen een olie en boter achtig goedje wat zich heel makenlijk laat aanbrengen. Ik heb het idee dat het de baard lekker hydrateerd( zeker als je het s nachts gebruikt). De baard voelt zacht aan. De geur tsja dat vind ik altijd zooooooo moeilijk hahahaha. Net als je de geur herkent is het toch weer niet die geur. Ergens een vanille achtige geur. Niet erg overheersend vind ik. Ik vind het een fijne baardolie en hij zal zeker een blijvertje worden.
Is dat niet baard olie, voor vrouwen,,?
Zie daar toch een vrouw.:)>:p
 

Macx

Baardaap
Ik kwam op de een of andere manier op het internet deze baardolie tegen.
Een dikkere baardolie.
Nieuwschierig als ik ben heb ik deze gekocht.
Ik gebruik het nu een paar dagen ennnnn ik ben er blij door verrasd hahahaha.
Het is tussen een olie en boter achtig goedje wat zich heel makenlijk laat aanbrengen. Ik heb het idee dat het de baard lekker hydrateerd( zeker als je het s nachts gebruikt). De baard voelt zacht aan. De geur tsja dat vind ik altijd zooooooo moeilijk hahahaha. Net als je de geur herkent is het toch weer niet die geur. Ergens een vanille achtige geur. Niet erg overheersend vind ik. Ik vind het een fijne baardolie en hij zal zeker een blijvertje worden.

Bedankt voor de tip Tijn, ik heb net een tube besteld bij mannenzaak.nl
 

Macx

Baardaap
Ben benieuwd wat je er van vind. Ik vind het wel een fijn spulletje

Laat ik je zeker weten, de reviews waren goed dus dat zit wel snor en wees niet ongerust het baart me geen zorgen als het wat tegenvalt hoor.
 
Laatst bewerkt:

tijn

Zware baard
Laat ik je zeker weten, de reviews waren goed dus dat zit wel snor en wees niet ongerust het baart me geen zorgen als het wat tegenvalt hoor.
Oef gelukig dat je niet boos op me word als het tegen valt hahaha.
 

zenn

Zware baard
'K had hem hier zelf ook liggen en de vanille geur vind ik ontzettend lekker
Alleen mijn baard werd er zo droog als stro van, totaal niet prettig gewoon. o_O

Wellicht komt dat omdat ik nauwelijks olie gebruik en alleen maar baardboter, geen idee.
 

tijn

Zware baard
'K had hem hier zelf ook liggen en de vanille geur vind ik ontzettend lekker
Alleen mijn baard werd er zo droog als stro van, totaal niet prettig gewoon. o_O

Wellicht komt dat omdat ik nauwelijks olie gebruik en alleen maar baardboter, geen idee.
Oke , ja das minder. Ik heb daar niet zo n last van. Het trekt er wel lekker in en laat idd geen vettige baard achter. Maar gelukig word mn baard niet zo droog als stro. Zo zie je maar iedere baard is uniek he hahaha
 
Banner image
Top