Laten staan of toch maar afdoen?[emoji17]

Texman

Koning Baard
Nog is een update. Vind men haar op men kin en men snor al wel beter, nu nog op men kaken Bekijk bijlage 14970


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ha @micarras ,
Het front van je baard (kin en snor) zijn al mooi vol aan het worden en ook op de kaken wordt het al beter.(Y)(Y)(Y)
Bij veel mannen komt de baardgroei op de kaken wat langzamer op gang.
Het is gewoon een kwestie van geduld en het komt denk ik wel goed.:)
Niet afhaken dus maar gewoon lekker doorgaan ;).
Texman :)>
 

micarras

Stoppelbaard
Ha @micarras ,
Het front van je baard (kin en snor) zijn al mooi vol aan het worden en ook op de kaken wordt het al beter.(Y)(Y)(Y)
Bij veel mannen komt de baardgroei op de kaken wat langzamer op gang.
Het is gewoon een kwestie van geduld en het komt denk ik wel goed.:)
Niet afhaken dus maar gewoon lekker doorgaan ;).
Texman :)>
Bedankt voor deze commentaar, dat motiveert mij zeker om te blijven verder knallen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

micarras

Stoppelbaard
In een baarddipje in deze coronatijden. Men baard trekt op niks. Zou dit nog goed komen denken jullie?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
84d1194fbb9f297d9b92305a6d90526b.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

tijn

Zware baard
Nou een dipje voor de baard is nergens voor nodig hoor. Heb net even je hele topic gelezen en dus de foto s ook bekeken en dan zie ik toch echt wel vooruitgang hoor. Oke de kaken blijven wat achter maar kijk zelf maar terug naar je eerste foto s en de laatste. Je zult zien dat er vooruitgang in zit. Oke bij de een duurd het wat langer als bij de ander. Gewoon lekker door reizen. Sucses en veel plezier.
 

Amens

Baard
Dipje gauw weg doen, je baard ziet er al top uit! Zoals al eerder aangegeven in dit topic, is het volgens mij meer een kwestie dat je zelf een te kritische blik werpt op je baard.
Meningen van andere mensen zijn inderdaad lastig, daar zit ik ook mee. Ik heb besloten dat iedereen zich maar met zichzelf moet bemoeien, ik laat hem groeien!
 

BRB

Stoppelbaard
Ik ben 4 weken geleden ook begonnen, en heb naar mijn idee redelijk vergelijkbare progressie qua plekken waar het groeit. Mijn wangen blijven ook achter en er zijn niet veel stugge haren zichtbaar. Ik ben wel wat jonger dan jij dus misschien is het bij mij nog ietsje schaarser en verbetert het later nog. Als je wilt kun je mijn topic bekijken voor de foto's.
https://baardforum.nl/threads/eerste-poging.3676/

Ook tegen mij is verteld dat ik het langer vol moet houden, het motiveert mij om te zien dat iemand in hetzelfde schuitje er zo voor gaat, iets verder is in de reis en naar mijn mening goede resultaten heeft gekregen! Ik ga dit topic volgen, blijf me/ons op de hoogte houden aub!
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top