Laten staan of toch maar afdoen?[emoji17]

micarras

Stoppelbaard
Bijna 7de week voorbij, hierbij nog is een update van men baardIMG_0647.jpgIMG_0648.jpg
5581cdd8fd363bd77c7ec5e46fcca380.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Er is duidelijk vooruitgang als ik je nieuwe foto's vergelijk met de eerdere.(Y)(Y)(Y)
Alle reden dus om door te gaan. Als het te slordig wordt mag je wel je hals en je wangen schoonhouden op die plekken waar je geen baardgroei wil hebben.
Het ziet er dan beter uit en je heb dan in eens een baard i.p.v. dat je je al een tijdje niet hebt geschoren.:)
 

micarras

Stoppelbaard
Ik heb niet zoveel ervaring met men baard te laten groeien. Drm had ik is graag rond gehoord hier of jullie denk dat men kaken ook bedekt gaan geraken als jullie men foto’s zien?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Ha @micarras ,
Zelf heb ik de ervaring niet omdat ik op jou leeftijd al een aardige volle baard had. Wat wel is gebeurd dat mijn door de jaren heen steeds voller is geworden.
Maar gezien je foto's van 7 weken en je leeftijd denk ik niet dat de zijkanten van je baard op korte termijn vol zullen groeien. Dat wordt echt lange termijn werk.
De voorkant van je baard is een ander verhaal, je hebt daar voldoende baardgroei om een goatee te laten groeien. Als je zijkanten i.p.v. gladgeschoren heel kort houd dan krijgt het geheel toch een behoorlijke mannelijke uitstraling. Dus ik zeg niet dat je het moet opgeven maar bij jouw baardgroei duurt het helaas erg lang voordat je ziet wat je ervan kan maken. Ik zou gewoon gaan voor een goatee en van daaruit kijken hoe je baardgroei zich ontwikkeld.
Succes Texman :)>
 

micarras

Stoppelbaard
Ha @micarras ,
Zelf heb ik de ervaring niet omdat ik op jou leeftijd al een aardige volle baard had. Wat wel is gebeurd dat mijn door de jaren heen steeds voller is geworden.
Maar gezien je foto's van 7 weken en je leeftijd denk ik niet dat de zijkanten van je baard op korte termijn vol zullen groeien. Dat wordt echt lange termijn werk.
De voorkant van je baard is een ander verhaal, je hebt daar voldoende baardgroei om een goatee te laten groeien. Als je zijkanten i.p.v. gladgeschoren heel kort houd dan krijgt het geheel toch een behoorlijke mannelijke uitstraling. Dus ik zeg niet dat je het moet opgeven maar bij jouw baardgroei duurt het helaas erg lang voordat je ziet wat je ervan kan maken. Ik zou gewoon gaan voor een goatee en van daaruit kijken hoe je baardgroei zich ontwikkeld.
Succes Texman :)>

Is niet wat ik wou horen maar je bent wel eerlijk. Ik ga het wel bezien en nog laten groeien en zien wat het ga worden


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

micarras

Stoppelbaard
Heb men baard licht bruin gekleurd omdat ik wel veel lichte haren had om toch mss al iets meer volume kwa zichtbaarheid dan te hebben. Laat maar weten wat jullie van baardkleuring vindenIMG_0679.jpg


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Bijlagen

  • IMG_0679.jpg
    IMG_0679.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 28

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Je maakt je -net als iedere beginnende baardman- veel te druk om kleine, niet ter zake doende aspecten.
Je hebt een goede stoere kop met een prima baard en je hebt ook nog eens de potentie voor een epische snor, dus geniet er gewoon van, want wij Baardforummers doen dat namelijk wel bij je foto's.
:)>(Y)
 

micarras

Stoppelbaard
Je maakt je -net als iedere beginnende baardman- veel te druk om kleine, niet ter zake doende aspecten.
Je hebt een goede stoere kop met een prima baard en je hebt ook nog eens de potentie voor een epische snor, dus geniet er gewoon van, want wij Baardforummers doen dat namelijk wel bij je foto's.
:)>(Y)
Je hebt wel gelijk, maar soms ben ik te ongeduldig en weet je graag wat het gaat worden. Er zijn er veel die zeggen om het af te doen. Maar dat ben ik zeker niet van plan. Ik hoop ergen ooit dat men kaken gaan dichtgroeien maar daar vrees ikzelf wat voor. Wel bedankt voor het advies. Dat maakt het ook leuk en stimulerend om te blijven knalen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Peter77

Stoppelbaard
Gewoon lekker laten groeien Ik zit nu met de zelfde twijfels als jou qua baardgroei, erg dun op de wangen/kaak. Dus ik geef je het zelfde advies als ik krijg, let it grow. Het misstaat je niet
Ik hou me zelf voor dat Rome ook niet in 1 dag gebouwd is...
Sterkte
 

Rothbeard62

Volle Baard
Je maakt je -net als iedere beginnende baardman- veel te druk om kleine, niet ter zake doende aspecten.
Je hebt een goede stoere kop met een prima baard en je hebt ook nog eens de potentie voor een epische snor, dus geniet er gewoon van, want wij Baardforummers doen dat namelijk wel bij je foto's.
:)>(Y)

Inderdaad! Het verschil (in kleur) is niet echt groot, en je snor is een fraaie kroon op de baard, die altijd de misschien iets mindere delen van de baard zal goedmaken! :)(Y)
 

Laurent1965

Zware baard
Ik heb mijn baard een tijd gekleurd, waarvan elders op dit forum meer, zou het nooit meer doen...
ik gebruikte Just for Men, uitgroei dwingt je ertoe om steeds weer bij te kleuren, met als gevolg dat de boel steeds donkerder wordt.
Met als resultaat een soort van onnatuurlijke look, ook nog eens killing voor je baardhaar zoals Bolt aangeeft.
Een hoop chemische troep in je baard.
Ieder zijn ding, maar ik ben blij dat ik het spul niet meer gebruik.
Lekker laten groeien en gaan voor een natuurlijke look.
 

Blokkie

Baard
volhouden!!! ik zal toegeven dat dit ook niet mn eerste baardreis is denk momenteel poging 100 ofzo whahahaha .Ik had gewild dat ik de vorige keren had doorgezet .Dus HOU vol !!! Gelukkig heb je genoeg steun hier aan je mede baardmannen .Je gaat hardstikke goed !!
 
Banner image
Top