Bossman

Laten staan of toch maar afdoen?[emoji17]

Discussie in 'Baard laten groeien' gestart door micarras, 9 feb 2020.

1. micarras

micarras Stoppelbaard

Ik ben 37j en zou graag een baard laten groeien. Liefst zou ik een volle baard willen, maar ik heb niet zoveel haargroei op men kaken momenteel. Drm luister ik graag naar jullie tips
    Ik ga beginnen met men baard een jaar te laten groeien en men progressie met jullie te delen elke maand.
    Heb nu foto’s van 1 maand te laten groeien.
    Alvast bedankt IMG_0565.jpg IMG_0564.jpg IMG_0563.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Jofa, Peter1971, Rothbeard62 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Texman

Texman Koning Baard

Ha @micarras ,
    Welkom op ons leuke forum:).
    Het front van de baard en je snor zijn goed op gang gekomen en zien er goed uit.(Y)(Y)(Y)
    Op de wangen blijft de groei wat achter maar dat wil niet zeggen dat dat zo blijft.
    Pas als je baard 3 maanden oud is kan je beetje inschatten hoe je baardgroei zich ontwikkeld.
    Als het zo blijft is het jammer maar als er steeds meer haren bijgroeien zal het alleen maar wat langer duren voordat je een aardige dekking hebt.
    Voor nu raad ik je aan de baard goed te verzorgen met baardolie en die ook goed in je huid te masseren dat is goed voor de bloedsomloop en dus ook goed voor de baardgroei.
    Veel succes en hou ons maar op de hoogte want dat vinden we leuk.
    Groet Texman:)>

Peter1971, Rothbeard62, Laurent1965 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Olav1975

Olav1975 Volle Baard

1 maand is wat kort. Ik zou nog een maand of 2 afwachten. Als dan de dekking niet is wat je wilt....pas je model aan. Vooralsnog lekker laten groeien

4. Eric65

Eric65 Baard

Heb geduld en nog een tijd laten groeien. Kin en snor zien er al goed uit (Y)

5. micarras

micarras Stoppelbaard

Ging hem toch een jaar laten staan en jullie verder op de hoogte houden van de evt progressie
    Bedankt al voor de tips
    Ik luister graag naar jullie tips en commentaren

Peter1971, berendgr, Rothbeard62 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. Eric65

Eric65 Baard

Houd ons vooral op de hoogte. Altijd leuk om te zien hoe de vorderingen van een baardreis zijn. Tevens ook weer een stimulans voor anderen.
    Goeie reis

Mijnbaard Woody Citrus Baardset
  7. Cowboy

Cowboy Moderator Staff Oerbaard

Goed plan (Y);)

Succes :)>

8. JackL78

JackL78 Volle Baard

Lekker laten groeien de komende tijd (Y)
    Succes met je :)>reis

9. Skaggy

Skaggy Volle Baard

Welkom @micarras op dit leuke en leerzame forum. Je bent al mooi op weg de wangen blijven idd nog wat achter maar dat kan met de tijd nog komen. Succes met je baardreis! (Y):)>

10. micarras

micarras Stoppelbaard

Hoop echt dat er meer haar op men kaken komt, maar das afwachten zeker

berendgr, Texman, Rothbeard62 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. ProfessorMelchior

ProfessorMelchior Administrator Staff Oerbaard

Welkom op het forum!
    Het schijnt in de mode te zijn, want je bent naar mijn weten de tiende of daaromtrent met eenzelfde soort baardgroei.
    Persoonlijk vind ik de "Musketier" altijd zeer gedistingeerd staan en zo ook bij jou.
    :)>(Y)

BRB, Skaggy, Texman en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. Laurent1965

Laurent1965 Zware baard

(Y)Gaat goed komen,geef het tijd!

Skaggy, Texman, Rothbeard62 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Rothbeard62

Rothbeard62 Baard

Welkom! Laat je baard nu ongeveer een maand of drie met rust en kijk dan wat het je oplevert. Je kunt altijd met de sterke punten van je baard een mooi model creëren, wat goed bij je past. In de tussentijd niet te kritisch zijn! ;)(Y)

berendgr, Skaggy, micarras en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Peter1971

Peter1971 Baard

voorkant staat je goed hoor..mooie van Dyke zou je goed staan.

15. RedFlamingo9

RedFlamingo9 Baard

Hey
    Gewoon door doen met die baardreis en zoals gezegd hier boven toch best een paar maandjes afwachten en bij snijden naar keuze ! succes met de baardreis :)>
    mvg
    Licht Gebaarde Flamingo:)>

tijn, Skaggy, berendgr en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Jofa

Jofa Baard

Weinig haar op de kaken is herkenbaar... Mede forummers zeggen tegen mij hetzelfde als tegen jou, gewoon laten groeien. En over een tijd bekijken wat het word. Niet te snel opgeven!

17. RedFlamingo9

RedFlamingo9 Baard

Inderdaad ik heb het zelfde probleem maar eigenlijk moeten we gewoon doen waar we ons zelf goed bijvoegen en de vorige keer heb ik iets teveel toegegeven aan mensen die enorm kritisch waren maar eigenlijk zelf geen baard dragen.. achteraf gezien niet de juiste personen om naar te luisteren maar je zult het wel herkennen e dat gezaag van taliban hier en taliban daar !

Jofa en ProfessorMelchior vinden dit leuk.
  18. Texman

Texman Koning Baard

Het is jammer dat sommige mensen altijd zo keihard moeten oordelen. Vooral op sociale media zie je gedrag:confused::eek:
    Je moet je gewoon er niets van aantrekken. Het zijn vaak mensen die overal negatief op reageren en niets voor een ander over hebben.
    Omring je zelf met positieve mensen daar wordt je zelf ook gelukkiger van;).

Bolt, Jofa, Gouverneur en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Jofa

Jofa Baard

Sowieso slaat de vergelijking met de taliban nergens op. Maar ja, wij mensen in het algemeen zijn snel geneigd te stigmatiseren. En onbewust maken we ons er allemaal schuldig aan.
    Neem kritiek aan van mensen die het goed met je voor hebben. En smaken verschillen.

In de eerste plaats moet je je baard laten staan omdat je dat zelf wilt. En als jij er tevreden mee bent, is het goed.

ProfessorMelchior en Texman vinden dit leuk.
  20. micarras

micarras Stoppelbaard

Ik gaan gewoon knallen en fuck off wat ze zeggen gewoon laten groeien is de boodschap

ProfessorMelchior, Texman en Bolt vinden dit leuk.
Bearded Bastard beard oil and balm

Deel Deze Pagina