Laten staan of toch maar afdoen?[emoji17]

micarras

Stoppelbaard
Ik ben 37j en zou graag een baard laten groeien. Liefst zou ik een volle baard willen, maar ik heb niet zoveel haargroei op men kaken momenteel. Drm luister ik graag naar jullie tips
Ik ga beginnen met men baard een jaar te laten groeien en men progressie met jullie te delen elke maand.
Heb nu foto’s van 1 maand te laten groeien.
Alvast bedanktIMG_0565.jpgIMG_0564.jpgIMG_0563.jpg


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Ha @micarras ,
Welkom op ons leuke forum:).
Het front van de baard en je snor zijn goed op gang gekomen en zien er goed uit.(Y)(Y)(Y)
Op de wangen blijft de groei wat achter maar dat wil niet zeggen dat dat zo blijft.
Pas als je baard 3 maanden oud is kan je beetje inschatten hoe je baardgroei zich ontwikkeld.
Als het zo blijft is het jammer maar als er steeds meer haren bijgroeien zal het alleen maar wat langer duren voordat je een aardige dekking hebt.
Voor nu raad ik je aan de baard goed te verzorgen met baardolie en die ook goed in je huid te masseren dat is goed voor de bloedsomloop en dus ook goed voor de baardgroei.
Veel succes en hou ons maar op de hoogte want dat vinden we leuk.
Groet Texman:)>
 

Peter1971

Baard
Ik ben 37j en zou graag een baard laten groeien. Liefst zou ik een volle baard willen, maar ik heb niet zoveel haargroei op men kaken momenteel. Drm luister ik graag naar jullie tips
Ik ga beginnen met men baard een jaar te laten groeien en men progressie met jullie te delen elke maand.
Heb nu foto’s van 1 maand te laten groeien.
Alvast bedanktBekijk bijlage 14717Bekijk bijlage 14716Bekijk bijlage 14715


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

voorkant staat je goed hoor..mooie van Dyke zou je goed staan.
 
Weinig haar op de kaken is herkenbaar... Mede forummers zeggen tegen mij hetzelfde als tegen jou, gewoon laten groeien. En over een tijd bekijken wat het word. Niet te snel opgeven!
Inderdaad ik heb het zelfde probleem maar eigenlijk moeten we gewoon doen waar we ons zelf goed bijvoegen en de vorige keer heb ik iets teveel toegegeven aan mensen die enorm kritisch waren maar eigenlijk zelf geen baard dragen.. achteraf gezien niet de juiste personen om naar te luisteren maar je zult het wel herkennen e dat gezaag van taliban hier en taliban daar !
 

Texman

Koning Baard
Het is jammer dat sommige mensen altijd zo keihard moeten oordelen. Vooral op sociale media zie je gedrag:confused::eek:
Je moet je gewoon er niets van aantrekken. Het zijn vaak mensen die overal negatief op reageren en niets voor een ander over hebben.
Omring je zelf met positieve mensen daar wordt je zelf ook gelukkiger van;).
 

Jofa

Baard
Sowieso slaat de vergelijking met de taliban nergens op. Maar ja, wij mensen in het algemeen zijn snel geneigd te stigmatiseren. En onbewust maken we ons er allemaal schuldig aan.
Neem kritiek aan van mensen die het goed met je voor hebben. En smaken verschillen.

In de eerste plaats moet je je baard laten staan omdat je dat zelf wilt. En als jij er tevreden mee bent, is het goed.
 
Banner image
Top