Laten staan of kort houden?

bebebebeard

Stoppelbaard
Hoi allemaal

Ik ben nieuw hier en ik ben momenteel aan het twijfelen of ik een goede kans maak op een volle baard of dat ik het beter kort kan houden! Dit is na 5 weken ongeveer.

Ik las dat ik ook al de fout heb gemaakt om te hoog te scheren groeit dat nog snel bij?

bedankt alvast voor de tips!

DSC05936.JPG DSC05941.JPG
 

Joffi

Baard
Hoe goed en snel het groeit verschilt enorm maar het ziet er toch goed uit? Belangrijker nog, hoe vind je het zelf?
 

bebebebeard

Stoppelbaard
Ik vind zelf een grote baard echt tof maar ik dacht eigenlijk altijd dat dat niet aan mij was besteed. Maar ik heb het nu een tijdje kort getrimd gehad en nou twijfel ik of ik misschien toch genoeg dichtheid hebt voor een grotere baard.
 

Joffi

Baard
Ik zou het gewoon eens een paar maanden laten groeien en je vooral niets aantrekken van wat anderen er van vinden....
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom.

Na 5 weken zal het verschil met de bovenzijde nog wel snel verdwijnen als je het laat groeien.

Verder nog enkele maanden geduld en je weet waar je naartoe kan ;)
 

PerryS

Baard
Welkom! Don't worry, ik zie geen probleem :)> Wat hiervoor al werd gezegd, laten groeien is het beste om te zien waar je heen kan/wilt. Succes!
 
Ziet er top uit! Ben zelf ook pas net begonnen en aan de tips die ik gehad heb moet je gewoon lekker laten doorgroeien dan worden de kale stukken gewoon overlapt! Succes!

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Banner image
Top